Gio Skrevet April 26, 2006 Rapporter Skrevet April 26, 2006 D-Link præsenterer den første sammenklappelige, trådløse bredbåndstelefon på markedet. Den er baseret på IP-telefoniprotokollen SIP, og brugerne kan ringe gratis, når de befinder sig i en trådløs WiFi-zone, enten hjemme eller ved såkaldte Hotspots. Læs mere... (DK-pressemeddelelse) ...og på svensk Telefonen findes i butikkerne i Danmark fra efteråret 2006 til ca. 1595,- incl. moms Priset på telefonen i butik kommer att bli cirka 1995 kronor och den kommer att släppas i Sverige under 3:e kvartalet 2006.
BS Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 også er der den her http://www.pcworld.dk/art/7323?a=category&i=271
claus Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 Du kan vel også med din Qtek ikke BS ??
Guest Supermule Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 Det mener jeg også en HP ipaq 6515 kan med wlan kort i....
Gio Besvaret April 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2006 også er der den her http://www.pcworld.dk/art/7323?a=category&i=271Det er jo en Skype-telefon - og kan ikke sammenlignes. Skype bruger en lukket protokol. D-Link´en, derimod, er en SIP-telefon, og kan defor sættes op til at bruge alverdens VoIP-udbydere.
claus Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 Men har du W-lan, har du vel også adgang til Skype... eller er jeg helt forkert på den....
BS Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 Du kan vel også med din Qtek ikke BS ?? Fik aldrig købt den. Har stadig min SPV C500. Men mener ikke skype har kommet med en pda version af skype endnu.
Gio Besvaret April 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2006 Men har du W-lan' date= har du vel også adgang til Skype... eller er jeg helt forkert på den....Nej, du er ikke forkert på den. Men det svarer til at sammenligne æbler og pærer. Skype=lukket standard, én udbyder at "vælge" imellem. SIP=Telsome, Musimi, Telefin, Redspot...og en million (cirka) andre.
claus Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 Fik aldrig købt den. Har stadig min SPV C500. Men mener ikke skype har kommet med en pda version af skype endnu. Jo jo der findes skam en PDA version af skype, dog skriver de at man skal have en forholdvis hurtig processor for at det kan lade sig gøre... Gio, dvs at hvis man er tilfreds med skype, så er der ingen ko på isen....
Gio Besvaret April 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2006 Gio' date=' dvs at hvis man er tilfreds med skype, så er der ingen ko på isen....[/quote']Hvis man er Skype-fanatiker, så er der i forvejen masser af muligheder for mobile løsninger, jeps.
claus Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 Fanatiker er måske lige i overkanten.... tilfreds ja....;)
Gio Besvaret April 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2006 Fanatiker er måske lige i overkanten.... tilfreds ja....;)Fair nok - DDR var også fyldt med tilfredse tyskere i Trabanter ;)
HenrikP Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 Må osse lige kommentere på Skype. Ja det er en specielt protokol der bruges men hvor lyder det bare godt. Har købt SkypeIn nummer, den viderestiller automatisk til mobilos hvis jeg ikke tager den eller PC er slukket. Deudover er mine trådløse telefoner også sat til fastnettet så jeg er fri til at ringe gratis i SE via Telia, eller gratis/næsten gratis via Skype. En anden for mig vigtig ting er, at Skype protokollen er til at arbejde med for mine routere så jeg kan garantere båndbredde og dermed undgå udfald når jeg sidder og suger film med mine 24 Mbit :-) Eneste minus (endnu) er, at PC skal være tændt, men det er den altid når jeg er hjemme alligevel. Dertil vil jeg sige at konferencedelen er genial. Har tit kald med flere forskellige i verden på samme tid, samtidigt med at der kan ringes ind på mit Skype nummer fra en alm/mobil telefon og vedkommende kan deltage i konferencekaldet.. SIP er noget skod og er en af grundende til at VoIP ikke er mere udbredt end det er.. /Henrik
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu