Guest Supermule Skrevet April 26, 2006 Rapporter Skrevet April 26, 2006 http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=730870/ Tag lige et billede hva'........
BS Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 Hvis du vil ha billeder skal du da have billeder! :th2: http://www.arcticphoto.dk/ Ikke bedste kvali men modlys kan man ikke gøre skide meget ved.
Gio Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 Ikke bedste kvali men modlys kan man ikke gøre skide meget ved.Jow...du kunne have ladet den lys-måle (spot) på Rasmussen, og lade baggrunden brænde ud ;)
BS Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 Ja men mine store fede fingre fik pillet forkert:sick: Men hvad. Det er jo bare Anders drengen
Gio Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 Ja men mine store fede fingre fik pillet forkert:sick: Men hvad. Det er jo bare Anders drengen Du er undskyldt....med frosne fingre og en forkærlighed for automatik-mode ;)
BS Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 Du er undskyldt....med frosne fingre og en forkærlighed for automatik-mode ;) HOV du! skyder ALDRIG på automatik. Skyder altid på Av, S eller M også selvfølgelig altid i Raw! om jeg må be
BS Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 og når JP nu ikke helt har styr på det må jeg nok korrigere at Anders F aldrig nåede til Nord. Dvs han nåede op og cirkle over basen men vejret var for dårligt til at de kunne lande :D
Gio Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 HOV du! skyder ALDRIG på automatik. Skyder altid på Av' date=' S eller M også selvfølgelig altid i Raw! om jeg må be [/quote']Når pengene bliver til det, så skal jeg også op i RAW. Jeg er træt af ikke at bestemme farver på grundmaterialet, samt se på artifacts ved JPEG-komprimering. Selv TIFF er ikke meget bedre.
BS Besvaret April 27, 2006 Rapporter Besvaret April 27, 2006 Du skal da op i en 30D :D Er dælme glad for mit! og ja Raw giver bare mange muligheder.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu