Lynge Skrevet April 27, 2006 Rapporter Skrevet April 27, 2006 Nu på Valborg (Söndag 30/4) tar house o techno legenden K-Alexi (Transmat, Trax) flyget från Chicago och landar på Sweetness le Grand på Buddha Lounge, missa inte detta evenemang. Sweetness le Grand– Valborg (Sön 30/4) @ Buddha Lounge, Malmö På Valborg är det dags för Sweetness le Grand igen. House o techno legenden K-Alexi kommer på besök från Chicago. Värmer upp gör precis som när Derrick May gästade i fjor Malmös egen top house dj Jimi Disko. På urbangolvet finns dj världsmästaren Noize uppbackad av Reza och Jesaja. I Loungen finns Wilsson Soto från Funk of Fury och Bobby Dollars skivbolag 247 Records håller releasefest för Joey Beats album "Indie Rock Blues". Dessutom spelar Margret Attladottir och Emilia Holmgren 80-talsdisco, new wave, indie och electropop. Det kommer bli explosivt! Det starter kl 23 og vare vist hele natten.
Guest jxhab Besvaret April 27, 2006 Rapporter Besvaret April 27, 2006 Nu på Valborg (Söndag 30/4) tar house o techno legenden K-Alexi (Transmat, Trax) flyget från Chicago och landar på Sweetness le Grand på Buddha Lounge, missa inte detta evenemang. Sweetness le Grand– Valborg (Sön 30/4) @ Buddha Lounge, Malmö På Valborg är det dags för Sweetness le Grand igen. House o techno legenden K-Alexi kommer på besök från Chicago. Värmer upp gör precis som när Derrick May gästade i fjor Malmös egen top house dj Jimi Disko. På urbangolvet finns dj världsmästaren Noize uppbackad av Reza och Jesaja. I Loungen finns Wilsson Soto från Funk of Fury och Bobby Dollars skivbolag 247 Records håller releasefest för Joey Beats album "Indie Rock Blues". Dessutom spelar Margret Attladottir och Emilia Holmgren 80-talsdisco, new wave, indie och electropop. Det kommer bli explosivt! Det starter kl 23 og vare vist hele natten. Nej hvor spændende. Jeg har længe kigget efter lidt elektronisk natteliv i Malmø..
aj Besvaret April 27, 2006 Rapporter Besvaret April 27, 2006 Lyder fedt. DJ Noize, er det ikke ham danskeren der også er/var vært på P3?
Lynge Besvaret April 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 27, 2006 Lyder fedt. DJ Noize' date=' er det ikke ham danskeren der også er/var vært på P3?[/quote'] Jeg må jo blank indrømme at jeg intet aner om DJ´s, fik bare tippet af en Svensk DJ jeg kender og tænkte at der måske var nogen her der syntes den slags musik er fedt også skulle de da lige have tippet:th2:
Michael Rasmussen Besvaret April 27, 2006 Rapporter Besvaret April 27, 2006 Lyder fedt. DJ Noize' date=' er det ikke ham danskeren der også er/var vært på P3?[/quote'] Jeps hamrende god mix DJ
Furland Besvaret April 27, 2006 Rapporter Besvaret April 27, 2006 Noize er præcis den hip hop Dj der har et program på P3, og det gør det jo ikke dårligere at han er flere gange Verdensmester i "Turntabalism" (red. scratch, riven i plader og få det til at lyde godt...) Ærgerligt vi har overnattende gæster den dag, ellers så kunne det have været fedt at checke ud, da der ikke ligefrem er en overflod af arrangementer i Skåne, og slet ikke her i Skåne NØ....
Bjarne233 Besvaret April 27, 2006 Rapporter Besvaret April 27, 2006 ... og slet ikke her i Skåne NØ.... Hehe....fra NV til NØ
Lynge Besvaret April 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 28, 2006 Ærgerligt vi har overnattende gæster den dag' date=' ellers så kunne det have været fedt at checke ud, da der ikke ligefrem er en overflod af arrangementer i Skåne, og slet ikke her i Skåne NØ....[/quote'] Det kan godt være det ikke sker hver week-end, men der sker da noget en gang i mellem i den genre i Malmø. Men jeg skal da nok holde øje med når der er noget og poste det her inde;)
Lynge Besvaret April 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 28, 2006 Nu fandt jeg lige den hjemmeside, der vist har fingeren på pulsen om hvad der sker i Malmø og omegn, i den her genre. I kan bare melde jer på deres mail liste. http://www.klubbdynamit.se/
Sweetness Besvaret April 28, 2006 Rapporter Besvaret April 28, 2006 Sweetness le Grand @ Buddha, Malmö 30/4 All info finns på http://www.clubsweetness.com Lyssna på K-Alexi's Old School Mixtape http://www.clubsweetness.com/goodies.php
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu