Jump to content

Nogle der ved hvor "Möllan" & "Tempo" ligger?

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal mødes med en kompis i aften kl. 20 på en pub/værtshus-ting der hedder "Möllan" ved siden af "Tempo" (en anden pub, mere kendt) - som, efter sigende, skulle ligge i forbindelse med Möllevangstorget. www.hitta.se kommer ikke op med noget fornuftigt - og jeg kan ikke få fat i min kompis, og få nærmere beskrivelse af belligenheden. Er der nogle der kan hjælpe, så jeg ikke skal båle rundt i hele Möllevangs-området i aften?

Besvaret
Jeg ville prøve Bergsgatan 37' date=' det er Restaurang Möllan. De har også en bar :D[/quote']Jamen...er det ikke et pizzaria? Synes jeg ihukommer at det var en del af hitta.se´s udvalg ved min sidste søgning....*hmm*
Besvaret
Gør den' date=' hvis du kammerat har sagt Möllan og ikke mener torvet, er det der.[/quote']Det er netop det han har...jeg spanker spaden senere for ikke at skære det ud i pap....*dumpap*... Nå men...takker!:thumbup:
Besvaret
Det er netop det han har...jeg spanker spaden senere for ikke at skære det ud i pap....*dumpap*... Nå men...takker!:thumbup:
Nu er det jo nok lidt sent, men til andre... den ligger ved siden af Ölkafeen... den er vel kendt af et par stykker herfra :th2:
Besvaret
Nu er det jo nok lidt sent' date=' men til andre... den ligger ved siden af Ölkafeen... den er vel kendt af et par stykker herfra :th2:[/quote']Jeg hittede stedet, og kan hermed informere om at www.hitta.se ikke melder korrekt, når den døner et billede op af et pizzaria ved søgning. "Restaurang Möllan" ligger på hjørnet, og er faktisk et helt ok sted - med åben tilberedning af mad, bar und das ganzes molevitten. Et "Nørrebro-sted" af de bedre - og go´ atmosfære.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...