Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Jeg søgere danskere, der bor i Sverige + danskere, der er flyttet til Sverige og tilbage til Danmark igen. Jeg er ved at skrive nogle artikler om Sund-flytninger til metroXpress og vil gerne høre helt almindelige menneskers erfaringer med at udskifte Danmark med Sverige. Send mig en mail, hvis du har lyst til at medvirke. Du har mulighed for at melde fra hele tiden - jeg skriver kun det, du selv accepterer. /Mette mk@metroxpress.dk

Guest Supermule
Besvaret

Udemærket initiativ.... Bliver rart med lidt focus på de åbenbare integrations problemer DK og SE imellem.........

Hejsa Jeg søgere danskere, der bor i Sverige + danskere, der er flyttet til Sverige og tilbage til Danmark igen. Jeg er ved at skrive nogle artikler om Sund-flytninger til metroXpress og vil gerne høre helt almindelige menneskers erfaringer med at udskifte Danmark med Sverige. Send mig en mail, hvis du har lyst til at medvirke. Du har mulighed for at melde fra hele tiden - jeg skriver kun det, du selv accepterer. /Mette mk@metroxpress.dk
Besvaret
Udemærket initiativ.... Bliver rart med lidt focus på de åbenbare integrations problemer DK og SE imellem.........
Min kone lærte da hurtigt hvad en tvättmaskine er ... :)
Besvaret
Min kone lærte da hurtigt hvad en tvättmaskine er ... :)
En hvad?? Nååå...en "tvättmaskin" ;) Har hun også fået styr på "soprummet"?...hehe (Driller bare...det må være vejret ;))
Guest Supermule
Besvaret

Er du ikke træt og skal sove med al det arbejde??????? ;)

En hvad?? Nååå...en "tvättmaskin" ;) Har hun også fået styr på "soprummet"?...hehe (Driller bare...det må være vejret ;))
Besvaret
Er du ikke træt og skal sove med al det arbejde??????? ;)
Jow...faktisk. Alarm-klockan sparker mig ud af drømmeland igen i morgen kl 05:45. Og så kan jeg se frem til kø-kørsel op mod Allerød igen *æv* ...men det vejes dog op af en go´ arbejdsplads. Så skal jeg bare, med tiden, have lønnen til at blive lige så god ;) & :rolleyes:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...