Lynge Skrevet May 5, 2006 Rapporter Skrevet May 5, 2006 http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=174548 Er det endelig tid til at den gamle kælling bliver afsløret i deres dommer manipulation, som alle ved har stået på i årevis. Nu Gianni Agnelli ikke længere kan holde hånden over bund korrupte Moggi mere, så kan det være han for som fortjent. Man har da lov at håbe:th2: Kom så med det Credde & Claus;)
credde Besvaret May 5, 2006 Rapporter Besvaret May 5, 2006 Det er da beklageligt, hvis det er sket på den måde, det er jo ikke sådan fodbold skal afgøres. Det skal afgøres på banen og ikke via penge under bordet! Sådan en mand skal bare ud. Men hvad med Milan og Berlusconi??? Jeg vil vædde med, at der også sker ting og sager der! Men mon ikke også vi skal kigge på FCK i den forbindelse, med de par kampe som FCK har vundet langt inde i overtiden hehe:rolleye: Spøg til side, så er Italien jo ikke det eneste land med den slags skandaler, se bare på Tyskland!
Guest Supermule Besvaret May 5, 2006 Rapporter Besvaret May 5, 2006 Fodbold..... Er det ikke det der spil, hvor der løber 22 voksne mænd rundt efter en hvid kugle???????????? Det er der da ikke nogen der kan tage seriøst..... ;)
Lynge Besvaret May 5, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 5, 2006 Fodbold..... Er det ikke det der spil, hvor der løber 22 voksne mænd rundt efter en hvid kugle???????????? Det er der da ikke nogen der kan tage seriøst..... ;) Du glemte vist at læse overskriften, syntes ellers den var nem at forstå
Lynge Besvaret May 5, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 5, 2006 Du har helt sikkert ret i at Juve ikke er den eneste klub der er en smule tvivlsomme. Og Milan er klart et glimrende eksempel med Berlusconi, man kunne også kigge lidt på Fifa og Sepp Blater der er vist til en hel bog der:th2: Men Juve er ligesom toppen af kransekagen, og det har foregået i lang tid, så dejligt vist de endelig bliver straffet:laugh: Det er da beklageligt, hvis det er sket på den måde, det er jo ikke sådan fodbold skal afgøres. Det skal afgøres på banen og ikke via penge under bordet! Sådan en mand skal bare ud. Men hvad med Milan og Berlusconi??? Jeg vil vædde med, at der også sker ting og sager der! Men mon ikke også vi skal kigge på FCK i den forbindelse, med de par kampe som FCK har vundet langt inde i overtiden hehe:rolleye: Spøg til side, så er Italien jo ikke det eneste land med den slags skandaler, se bare på Tyskland!
Gio Besvaret May 5, 2006 Rapporter Besvaret May 5, 2006 *suk*...er der ikke altid alt muligt galt når ens hold ikke vinder!? ;) Alt fra "dommer der burde ha´ hund", til "aftalt spil" over "plænen var i latterlig stand" til "de fik solen i øjnene i anden halvleg". Personligt holder jeg selv med RIF
Guest Supermule Besvaret May 5, 2006 Rapporter Besvaret May 5, 2006 Røvskubbernes Idræts Forening?????????Mule.......*suk*...er der ikke altid alt muligt galt når ens hold ikke vinder!? ;) Alt fra "dommer der burde ha´ hund", til "aftalt spil" over "plænen var i latterlig stand" til "de fik solen i øjnene i anden halvleg". Personligt holder jeg selv med RIF
claus Besvaret May 6, 2006 Rapporter Besvaret May 6, 2006 http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=174548 Er det endelig tid til at den gamle kælling bliver afsløret i deres dommer manipulation, som alle ved har stået på i årevis. Nu Gianni Agnelli ikke længere kan holde hånden over bund korrupte Moggi mere, så kan det være han for som fortjent. Man har da lov at håbe:th2: Kom så med det Credde & Claus;) Jeg vil lige komme med et par indstik..... 1. Det er Gazzettaen der er kommet med historien , det er en milano baseret avis og derfor er jeg ikke helt sikker på at indholdet er helt korrekt. 2. Merda taberne skal jo prøve at få titlen fra de sande mestre, og kommer derfor med et desperat indlæg i en avis , når der mangler 2 spillerunder... 3. Havde Merda ført ligaen, er jeg pænt sikker på at der aldrig var kommet noget frem om det er sandt eller ej.... Just my cents..... Vi bliver stadig MESTRE------
Lynge Besvaret May 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 6, 2006 http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=174612 He he ja ja i bliver mestre og fred være med det. Men hvor jeg dog håber at Juve for en seriøs straf. Men jeg må da lige spørge, det mesterskab må da komme i hus, med en noget dårlig smag i munden;)
claus Besvaret May 6, 2006 Rapporter Besvaret May 6, 2006 http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=174612 He he ja ja i bliver mestre og fred være med det. Men hvor jeg dog håber at Juve for en seriøs straf. Men jeg må da lige spørge, det mesterskab må da komme i hus, med en noget dårlig smag i munden;) Jeg vil da gerne lige tilføje at ingen er dømt i denne sag endnu, så derfor er de jo uskyldige indtil andet er bevist... hvilket jeg ikke tror sker.... Sidste år var vores forsvarsspiller også dopet.... nye historier hvert år....
credde Besvaret May 7, 2006 Rapporter Besvaret May 7, 2006 Misundelse er jo en grim ting... Men jeg holder stadig på, at Juve skal sende Zlatan langt væk, han er slet ikke god nok til det hold.
Lynge Besvaret May 7, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 7, 2006 Misundelse er jo en grim ting... Men jeg holder stadig på' date=' at Juve skal sende Zlatan langt væk, han er slet ikke god nok til det hold.[/quote'] Misundelig på at Juve har en leder det hviser en så stor foragt for fodbold spillet, nej ham må i godt beholde:th2: Og jeg ved godt han ikke er dømt endnu, men nu ligger sagen hos statsanklageren i Rom så man kan da håbe at der er lidt retfærdighed til, men på den anden side det er Italien så det sker næppe, sagen bliver sikkert lagt hen og glemt:confused: Any way jeg er sku ligeglad med hvem der vinder Serie A, det fodbold de spiller er jo ikke værd at se på,ufatteligt så mange dårlige måder man kan falde på og helt utroligt at dommerne hopper på det:rolleye: Men syntes i bund og grund bare at folk som Moggi, Berlusconi, Abramowich(dog på hver deres måde) ødeligger fodbolden. Og Zlatan ja han er jo bare Zlatan:rolleye:
Lynge Besvaret May 10, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 10, 2006 Tja det bliver ikke bedre for Juve! http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbold/2006/05/10/092207.htm
claus Besvaret May 10, 2006 Rapporter Besvaret May 10, 2006 Det er skrevet af en kvinde.... andet er der ikke at sige til det , og jeg kan kun sige at jo mere folk hader Juve, jo mere elsker jeg at holde med dem... De er bare nogle dårlige tabere nede i Italien....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu