Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hvis man køber bil i sverige bliver der så mere kontrol og overvågning af en person hvis man køber en bil i sverige eller importere den til sverige fra et andet EU-land(tyskland)????????? jeg ser frem til jeres svar. emre :)

Besvaret
hvis man køber bil i sverige bliver der så mere kontrol og overvågning af en person hvis man køber en bil i sverige eller importere den til sverige fra et andet EU-land(tyskland)????????? jeg ser frem til jeres svar. emre :)
Hvad er det for en "kontrol" du spørger om??
Guest Trine
Besvaret
:lol: Emre, efter du har stillet de 5 mest stillede spørgsmål, er det simpelthen lykkedes dig at stille et spm om import af bil der helt sikkert ALDRIG ER STILLET FØR!!!:) Tillykke. Og nej jeg aner ikke hvad du spørger til, sorry.
Besvaret
:lol: Emre, efter du har stillet de 5 mest stillede spørgsmål, er det simpelthen lykkedes dig at stille et spm om import af bil der helt sikkert ALDRIG ER STILLET FØR!!!:) Tillykke. Og nej jeg aner ikke hvad du spørger til, sorry.
Tinfoil-hat ON ;)
Besvaret

har hørt at de svenske /danske myndigheder går meget op når man køber bil i sverige..hvor mange gange skal man køre over øresundsbroen på et år før det ikke er ulovligt?

Besvaret
har hørt at de svenske /danske myndigheder går meget op når man køber bil i sverige..hvor mange gange skal man køre over øresundsbroen på et år før det ikke er ulovligt?
43 gange mod DK, og kun 16 mod SE :rolleye:
Guest Trine
Besvaret
Så længe du har bopæl i Sverige og bor her, så ville jeg overhovedet ikke være bekymret. Hvis du reelt ikke har bopæl i Sverige, men ønsker at køre på svenske plader, er du kommet til det forkerte forum.
Besvaret
Det går de ikke en dyt op i så længe du bor her ovre. Eller rettere - det man går op i er om folk faktisk bor i Sverige eller om det er nogen pro-forma-fuskere der scorer billig bil, højt befordringsfradrag, osv uden de reelt bor hvor de har officiel adresse. Men derudover går hverken de svenske eller danske myndigheder op i at du køber en bil... Det er faktisk ganske normalt - også i Sverige - at man har en bil eller to ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...