Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
okkk...det er ikke så godt..hvis der er lang tid til bilprovning så er man på den..eller man kan forlænge sine tysker plader...der er ikke andre veje....som jeg ved
Nej 3. alternativ er at lade bilen stå indtil den kan komme igennem bilprovningen, eller betale en forhandler for at føre den ignnem, det er dog ikke sikkert forhandleren gider besværet, men du kan jo være heldig =)
Besvaret
Nej 3. alternativ er at lade bilen stå indtil den kan komme igennem bilprovningen' date=' eller betale en forhandler for at føre den ignnem, det er dog ikke sikkert forhandleren gider besværet, men du kan jo være heldig =)[/quote']Peter H/Auto-Haus plejer at have faste tider. For en skilling kan han sikkert hjælpe.
Besvaret
Ja' date=' alle skader som du laver på andre men ikke på bilen selv...[/quote'] i følge damen og forhandleren så dækker denne forsikring alt. Jeg spurgte udtrykkeligt om den dækkede mine skader samt tyveri og dertil svarede de begge ja.
Besvaret
okkk...det er ikke så godt..hvis der er lang tid til bilprovning så er man på den..eller man kan forlænge sine tysker plader...der er ikke andre veje....som jeg ved
Jeg har idag været til syn med min. Jeg bad den venlige dame i telefonen på bilprovningen sidste uge at finde en tid uden for skåne. Der var en tid i Halmstad, 140 km nord for malmø. Skøn tur henover hallandsåsen. Det er dit alternativ, det skal ikke være i malmø/skåne.
Besvaret
i følge damen og forhandleren så dækker denne forsikring alt. Jeg spurgte udtrykkeligt om den dækkede mine skader samt tyveri og dertil svarede de begge ja.
Det papir vil jeg gerne se,for alle de handler i dk sv og d som jeg snakker med sir det samme.. der er ikke kasko på pladerne.. men smid det op det er jo guld vär... Ps. jeg har sendt dem en mail,så må vi jo se om du har ret..:):)
Besvaret
Det papir vil jeg gerne se,for alle de handler i dk sv og d som jeg snakker med sir det samme.. der er ikke kasko på pladerne.. men smid det op det er jo guld vär... Ps. jeg har sendt dem en mail,så må vi jo se om du har ret..:):)
Jeg ved ikke hvad der står helt eksakt, jeg har forsøgt at læse mig gennem forsikringspapiret. Det står tætskrevet på juridisk tysk.. Den er svær. Der står en masse beskrevet, jeg orker ikke at skrive det ind for at få det oversat korrekt. Jeg gengav blot hvad ADAC damen og bilforhandleren fortalte mig. Men det er relevant at få det belyst. Lad os håbe at den mail du sendte kan forklare det nærmere.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...