emre Skrevet May 8, 2006 Rapporter Skrevet May 8, 2006 jeg har et spørgsmål.jeg har ringet til forskellige forsikringsfirmaer i sverige og spurgt om hvad det koster at forsikre en mercedes C270 cdi fra 2001/2002.jeg har fået vide at det koster 21000 kr danske kroner. er der nogen der har erfaring med denne bil?er der ikke et selskab der er noget billigere?
bananas Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Altså - nu er det det 6. spørgsmål du stiller her på debatten, hvoraf jeg vil kategorisere mindst de 5 som mere eller mindre hjernedøde. Du er hver gang blevet opfordret til at bruge søgefunktionen i stedet for at spørge om noget, der endda er besvaret i en sticky tråd. Også sidste gang, hvor du spurgte om præcist dette sprøgsmål. Jeg vil opfordre folk til at lade være med at svare på denne tråd.
Guest Trine Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Altså - nu er det det 6. spørgsmål du stiller her på debatten, hvoraf jeg vil kategorisere mindst de 5 som mere eller mindre hjernedøde. Bananas, jeg vil gerne lige vide hvilket et af de 6 der skiller sig ud? Jeg er en anelse i tvivl.
Kim H Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Bananas' date=' jeg vil gerne lige vide hvilket et af de 6 der skiller sig ud? Jeg er en anelse i tvivl.[/quote'] Det er her, at man skal hæfte sig ved originaludsagnets usædvanligt brede og altdækkende formulering ... jeg vil kategorisere mindst de 5 som mere eller mindre hjernedøde I virkeligheden menes der sikkert 6 ud af 6
Guest Trine Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Det er her, at man skal hæfte sig ved originaludsagnets usædvanligt brede og altdækkende formulering ... jeg vil kategorisere mindst de 5 som mere eller mindre hjernedøde I virkeligheden menes der sikkert 6 ud af 6 Ah dvs oversat betyder det blot at der er x>= 5 positive udfald, for x = hændelsen at udsagnet var hjernedødt?? Smart, den detalje havde jeg overset...
BS Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Altså - nu er det det 6. spørgsmål du stiller her på debatten, hvoraf jeg vil kategorisere mindst de 5 som mere eller mindre hjernedøde. Du er hver gang blevet opfordret til at bruge søgefunktionen i stedet for at spørge om noget, der endda er besvaret i en sticky tråd. Også sidste gang, hvor du spurgte om præcist dette sprøgsmål. Jeg vil opfordre folk til at lade være med at svare på denne tråd. DAMN jeg troede efterhånden jeg var den eneste der var ved at få nok og havde lagt mærke til det. Men ak nej. Takker:D
Peter H. Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Hmm... Synes i lyder noget negative... Solen skinner... det er varmt... Snart sommer...:):)
ulmus Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Ja, PeterH, du peger netop på SNART sommer - men endnu har det ikke været varmt længe nok til at hjernen er forkullet, vel??:)
bananas Besvaret May 8, 2006 Rapporter Besvaret May 8, 2006 Jeg var lidt i tvivl om den med telefonen objektivt set skulle betegnes som hjernedød, alment uvidende eller en uheldig kombination af begge dele, og lod tvivlen komme den anklagede til gode.:D http://www.debat.sunddebat.com/showthread.php?t=4870 Men som allerede bemærket udelukker "mindst 5" jo ikke 6.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu