Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

For dem som mangler et par bil billeder til deres private fotalbum, salgsannonce eller til deres profil på diverse bil sites.. Så tilbyder det danske politi at tage flotte næsten vellignende foto's i dag lige efter tunnelen. Har man ikke lyst til at betale de lidt hidsige priser og klip, som det danske politi afkræver - kan det anbefales at overholde hastighedsgrænsen. Fortsat god morgen

Guest jxhab
Besvaret

Muligheden er ikke længere.. kl 8:49 pakkede de flyttevognen og kørte videre på de evige jagtmarker...

De burde overveje at køre op til afkørslen mod lufthaven og skyde det der højresvingsskilt forbudt, i smadder. Eller i det mindste bare køre ind i det.. Der holder jo flere og flere biler om morgnen nu, det begynder jo at blive en farce hvis de skal til at holde nede på motorvejen fordi lyskrydset ikke er særlig venligt mod folk der kommer fra den bane.
Besvaret

Højresvings skilt helt oppe i krydset Plejer der ikke at være et højresvings forbudt skilt helt oppe i krydset ? Jeg syntes ikke at der var noget i morges, og folk svingede lystigt selvom der holdt en politi bil længere fremme.

Guest jxhab
Besvaret
Plejer der ikke at være et højresvings forbudt skilt helt oppe i krydset ? Jeg syntes ikke at der var noget i morges' date=' og folk svingede lystigt selvom der holdt en politi bil længere fremme.[/quote'] Måske nogen har været forbi med en sav, eller også er det en del af det renoveringsprojekt som der skal laves på den vej =) .. Måske er DET renoveringsprojektet, at hyre et firma som tog ud og efter nøje beregninger fjernede skiltet uden nogen kom til skade..
Guest jxhab
Besvaret
Jeg ved ingenting............;)
Det er sgu da noget af et statement Supermule. Må jeg bruge det i min signatur ? =)
Guest jxhab
Besvaret
Så var det måske derfor' date=' at der var panik i morges og frakørslen blev spærret - iflg. trafik-Jette.[/quote'] Mjah eller den lastbil som havde fået væltet sin container, som der var gået hul på =)
Guest Supermule
Besvaret

Ja gerne.... Der er alligevel ingen der tror på dét....... :D

Det er sgu da noget af et statement Supermule. Må jeg bruge det i min signatur ? =)
Guest Supermule
Besvaret

Nogle mennesker betragter jo livet som en illusion........:D

Jo jeg gør. Føler mig faktisk ret overbevist om at det er sandt! :laugh:
Guest jxhab
Besvaret
Ja gerne.... Der er alligevel ingen der tror på dét....... :D
hehe nu var det mere sådan generelt jeg ville tage det helt ud af kontekst og citiere dig selv for at du har sagt du ikke ved noget =) God weekend herfra..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...