Persson Skrevet May 9, 2006 Rapporter Skrevet May 9, 2006 For dem som mangler et par bil billeder til deres private fotalbum, salgsannonce eller til deres profil på diverse bil sites.. Så tilbyder det danske politi at tage flotte næsten vellignende foto's i dag lige efter tunnelen. Har man ikke lyst til at betale de lidt hidsige priser og klip, som det danske politi afkræver - kan det anbefales at overholde hastighedsgrænsen. Fortsat god morgen
Persson Besvaret May 9, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 9, 2006 Muligheden er ikke længere.. kl 8:49 pakkede de flyttevognen og kørte videre på de evige jagtmarker...
Guest jxhab Besvaret May 9, 2006 Rapporter Besvaret May 9, 2006 Muligheden er ikke længere.. kl 8:49 pakkede de flyttevognen og kørte videre på de evige jagtmarker... De burde overveje at køre op til afkørslen mod lufthaven og skyde det der højresvingsskilt forbudt, i smadder. Eller i det mindste bare køre ind i det.. Der holder jo flere og flere biler om morgnen nu, det begynder jo at blive en farce hvis de skal til at holde nede på motorvejen fordi lyskrydset ikke er særlig venligt mod folk der kommer fra den bane.
credde Besvaret May 9, 2006 Rapporter Besvaret May 9, 2006 Det var vel også tid til citronmåne og kaffe på politistationen på det tidspunkt!
skallstorp Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Højresvings skilt helt oppe i krydset Plejer der ikke at være et højresvings forbudt skilt helt oppe i krydset ? Jeg syntes ikke at der var noget i morges, og folk svingede lystigt selvom der holdt en politi bil længere fremme.
Guest jxhab Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Plejer der ikke at være et højresvings forbudt skilt helt oppe i krydset ? Jeg syntes ikke at der var noget i morges' date=' og folk svingede lystigt selvom der holdt en politi bil længere fremme.[/quote'] Måske nogen har været forbi med en sav, eller også er det en del af det renoveringsprojekt som der skal laves på den vej =) .. Måske er DET renoveringsprojektet, at hyre et firma som tog ud og efter nøje beregninger fjernede skiltet uden nogen kom til skade..
Guest Supermule Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Jeg ved ingenting............;)
Guest jxhab Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Jeg ved ingenting............;) Det er sgu da noget af et statement Supermule. Må jeg bruge det i min signatur ? =)
Guest ThomasO Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Mule: Hvor har du gjort af skiltet?
ulmus Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Så var det måske derfor, at der var panik i morges og frakørslen blev spærret - iflg. trafik-Jette.
Guest jxhab Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Så var det måske derfor' date=' at der var panik i morges og frakørslen blev spærret - iflg. trafik-Jette.[/quote'] Mjah eller den lastbil som havde fået væltet sin container, som der var gået hul på =)
Guest Supermule Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Ja gerne.... Der er alligevel ingen der tror på dét....... :D Det er sgu da noget af et statement Supermule. Må jeg bruge det i min signatur ? =)
BS Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Ja gerne.... Der er alligevel ingen der tror på dét....... :D Jo jeg gør. Føler mig faktisk ret overbevist om at det er sandt!
Guest Supermule Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Nogle mennesker betragter jo livet som en illusion........:D Jo jeg gør. Føler mig faktisk ret overbevist om at det er sandt!
skallstorp Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Ikke en Getz der havde böjet stakitet Det var da ikke noget på störrelse med min Getz der havde böjet hegnet i morges, så en lastbil med container, passer meget godt !
Guest jxhab Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Ja gerne.... Der er alligevel ingen der tror på dét....... :D hehe nu var det mere sådan generelt jeg ville tage det helt ud af kontekst og citiere dig selv for at du har sagt du ikke ved noget =) God weekend herfra..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu