Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Dem som er interreseret i den kamp har måske opdaget at det kun TV3+ i DK der sender den og Viasat Sport i SE. Da jeg ikke kan ta nogen af delene, vil dampe ned på Sir Toby´s og se den, så hvis der er nogen der skulle have lyst til at tage og se en go Liverpool sejr og kold øl ja så sig endelig til.

Besvaret
Mig bevidst spiller ikke Everton i FA-cupfinalen' date=' så det er en umulighet.. :D[/quote'] neverton i en FA Cup finale, er som du rigtigt siger - en umulighed :th2: 18-5 - Forever in our shadow! :laugh:
Besvaret
Newerton og Røvpool :fight: Hehe i kan tage det :lol: Bortset fra det, hvem er i finalen mod Liverpool?
Du skal være glad for at fodbold blev aflyst idag:fight: He he det er West Ham.
Besvaret

JAAAAAAAAAAAA! Vi er for syge i en finale - og jeg blev igen 12 år ældre idag :laugh: Burde være stander vissen nu, men vælger at tage på arbejde i stedet om en ½ time :thumbdown God fest til dem der fejrer pokalen der kom i hus idag - Walk on with hope in your heart... :th2:

Besvaret
Tilykke med det Toft.... Selvom det holdt lidt hårdt he he....
Jep, det holdt hårdt - også derfor jeg blev noget ældre igen igår :rolleyes: Men sikke en (igen) uhyggelig finale :D I øvrigt, tak til dem der dukkede op på Sir Toby's, det var fanme hyggeligt, selv om jeg helt uhørt måtte indtage cola til en finale :eek:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...