Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Kæresten og jeg flytter snart til sverige, så jeg har lige et hurtigt spørgsmål ( Husk :new: ) Vi er meget afhængige af at have internet, med ved ik pt hvordan/hvor man bestiller det? Vi regner med at finde en lejlighed i Annastad. Håber at der er nogen der kan hjælpe :D Mvh Allan

Guest Supermule
Besvaret

Bare lige for at slå det hele i stykker.... Du behøves ikke et fastnet abb længere...... Du kan få ADSL uden.......

Guest ThomasO
Besvaret

De nyere byggerier tilbyder jo også foreningsinternet. Du ved ligesom i DK hvor x antal folk deler en 100Mbit. Så har man ellers drøn på, såfremt der ikke sidder for mange spassere i og fildeler på foreningens båndbredde. Det ved de som i køber lejligheden af, sælger eller selskab .... med hvordan og hvorledes. Det er billigt.... men selv har jeg også valgt egen klassisk ADSL linie.

Besvaret

En anden god ide indtil i får det store internet (der kan jo som bekendt gå et stykke tid), er at oprette et 3 abonnement i danmark og så bestille 3Data med. Det koster 300 om måneden og kan afbestilles hvornår det skulle være (3Data altså, der er 6 måneders bindingstid på det almindelige abonnement). Det giver en udemærket linje (omkring 400k), så hvis man er dybt afhængig af sit internet er det en rigtig god ide at bruge 3 i overgangsfasen. Ellers velkommen til Annestad, det er et fedt sted :-)

Besvaret
De nyere byggerier tilbyder jo også foreningsinternet. Du ved ligesom i DK hvor x antal folk deler en 100Mbit. Så har man ellers drøn på' date= såfremt der ikke sidder for mange spassere i og fildeler på foreningens båndbredde. Det ved de som i køber lejligheden af, sælger eller selskab .... med hvordan og hvorledes. Det er billigt.... men selv har jeg også valgt egen klassisk ADSL linie.
Er der nogen der ved om der er foreningsinternet i annestad? Mvh Allan

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...