Nenad Skrevet May 14, 2006 Rapporter Skrevet May 14, 2006 Hejsa Jeg sidder og læser om jer der pendler med MC hver dag. I denne uge har jeg bruge 5-6 timer mere på tog (Malmö-Lyngby) pga. forsinkelser og aflysninger. I bil tager det også nogle timer ekstra pga. ring 3. Der er en del gange hvor min mobil ringer med besked om at broen er lukket for lette køretøjer, er dette også mc'er? Kommer i hurtiger frem i trafikken, jeg jeg ikke set nogen der kører mellem bilerne på ring 3. Mvh Nenad
Guest Supermule Besvaret May 14, 2006 Rapporter Besvaret May 14, 2006 Jeg har stemt på Ring 3, idet DSB er NO GO for mig..... Gider ikke bruge mit liv på offentlig transport..... :(
Gio Besvaret May 14, 2006 Rapporter Besvaret May 14, 2006 Jeg har stemt på Ring 3' date=' idet DSB er NO GO for mig..... Gider ikke bruge mit liv på offentlig transport..... :([/quote']Så burde du jo også have stemt "DSB", eftersom de er så grelle at du helt har valgt dem fra - efter min mening. Men nu ér du jo heller ikke helt almindelig ;)
SanneJ Besvaret May 14, 2006 Rapporter Besvaret May 14, 2006 Hejsan! Ja, mc´er er lette køretøjer, men jeg har da kørt over, selvom der var advarsel (Blev dog først opmærksom på dette, da damen i betalingsbanen fortalte mig det) Men når man kommer fra DK siden, er der ingen advarsler. Det var dog heller ikke min værste tur... Det kommer meget an på hvorfra vinden kommer. Men jeg synes personligt ikke det er særlig sjovt at køre over broen i sidevind! Det kan regne lige så tosset det vil, men blæst Tænker tit på om man ville falde ud over rækværket, hvis man blev blæst ind i det? Det er måske ikke så slemt i virkeligheden, men det føles ubehageligt at blive skubbet på tværs af kørebanen af vinden. Så ved meldinger omkring de 13m/s kører jeg ikke over. Jeg kørte på mororring 3 for nogle uger siden, en fredag eftermiddag. Damn, det gør jeg aldrig igen! Fatter simpelthen jer der pendler hver dag, hvordan I holder det ud! Mine omgivelser i DK har efter vintersæsonerne (med tog) lært, at de som regel ikke skal tale med mig de første 5 min efter at jeg ankommer, da jeg lige skal køle ned først- min tålmodighed er desværre ikke altid så stor, når jeg føler jeg spilder min tid. Så hvad der er værst toget eller motorring 3 (=pest eller kolera) tjaaa... Vejarbejdet afsluttes vel på et tidspunkt. Jeg kører aldrig imellem bilbanerne. Jeg tør simpelthen ikke (jeg stoler nemlig ikke på nogen bilister ;) ) Og på motorring 3 synes jeg heller ikke der er meget plads. Selvom der er mange fordele ved at køre på mc, er det dog ikke altid så praktisk! (slet ikke om vinteren :( ) Jeg tvivler på du vil spare meget tid frem for at køre bil, men friheden :D Det er det hele værd!
Nenad Besvaret May 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 14, 2006 Hej Sanne Det var ikke lige det jeg vil læse... Det lader til at der kun findes et alternetiv. Kør på job før alle andre og hjem før/efter alle andre. Jeg må på googel og finde "fra A til B person for dummies". Takker for dit svar. Mvh Nenad PS Konen vil ikke komme til at se dette svar, jeg vil gerne have en mc på et tidspunkt.
Guest carspar Besvaret May 14, 2006 Rapporter Besvaret May 14, 2006 Hvis du skal til Lyngby så kör op ad Amager strandvej via Kongens Nytorv Österbro og til Lyngby, det ville jeg hvis jeg havde en MC den vej. Jeg körer selv via Motorring 3 (undtagen ved ulykker så tager jeg Ring3) hver dag med för for meget trafik. Jeg ville tvivle for meget på Danske billister i de malle spor på på motorring 3, til at jeg ville köre på MC den vej.
Guest Supermule Besvaret May 14, 2006 Rapporter Besvaret May 14, 2006 Takker G.......... Jeg æææææææææælsker også dig........... Gio.... Så burde du jo også have stemt "DSB"' date= eftersom de er så grelle at du helt har valgt dem fra - efter min mening. Men nu ér du jo heller ikke helt almindelig ;)
SanneJ Besvaret May 14, 2006 Rapporter Besvaret May 14, 2006 Hej Sanne Det var ikke lige det jeg vil læse... Det lader til at der kun findes et alternetiv. Kør på job før alle andre og hjem før/efter alle andre. Jeg må på googel og finde "fra A til B person for dummies". Takker for dit svar. Mvh Nenad PS Konen vil ikke komme til at se dette svar, jeg vil gerne have en mc på et tidspunkt. Ork, jeg kan da fortælle dig masser om motorcyklers fortræffeligheder Det siger vel alt, når man kan holde et ½ års offentlig transport ud, bare for at kunne køre i sommerhalvåret, hvor det sådan set kun er nogle måneder hvor det enten ikke er pisse koldt eller alt for varmt ;)
Mike Besvaret May 14, 2006 Rapporter Besvaret May 14, 2006 Hvis du skal til Lyngby så kör op ad Amager strandvej via Kongens Nytorv Österbro og til Lyngby, det ville jeg hvis jeg havde en MC den vej. Jeg körer selv via Motorring 3 (undtagen ved ulykker så tager jeg Ring3) hver dag med för for meget trafik. Jeg ville tvivle for meget på Danske billister i de malle spor på på motorring 3, til at jeg ville köre på MC den vej. Som den Hobby Taxa-Chauffør jeg er må jeg give Carspar fuldstændig ret! Tag første afkørsel efter Sverige. Derefter Amager-strandvej ("stort" set ingen lyskryds hele vejen) eller alternativt Kastrupvej / Østrigsgade og ud til Vermlandsgade.. derfra videre over Christianshavns Torv /Kongens Nytorv..evt. Sølvgade..Tagensvej / Lyngbyvej. Eller via HC-Andersens Boulevard (og her er finten at holde dig i Højresvingsbanen på broen uden om den lange kø der måtte være og dernæst Farimagsgade Tagensvej.. Nørre_Alle .. Lyngbyvej
Peter H. Besvaret May 14, 2006 Rapporter Besvaret May 14, 2006 Så burde du jo også have stemt "DSB"' date= eftersom de er så grelle at du helt har valgt dem fra - efter min mening. Men nu ér du jo heller ikke helt almindelig ;) LOL.....:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu