oleskyum Skrevet May 15, 2006 Rapporter Skrevet May 15, 2006 Er der nogen der ved, hvornår man i Sverige tilbagebetaler overskydende skat.
Homer Besvaret May 15, 2006 Rapporter Besvaret May 15, 2006 Er der nogen der ved, hvornår man i Sverige tilbagebetaler overskydende skat. Som regel inden midsommeraften.... Det reklamerer Skatteverket i hvert fald med...
Mc.Kinnell Besvaret May 15, 2006 Rapporter Besvaret May 15, 2006 Ja den der med midsommer holder måske for nogen men jeg fik dem først i september sidste år og min deklaration var sendt ind samme dag som jeg fik den :p Jeg fik tilbage fra DK inden de svenske kom Ved ikke lige hvad der gik galt ! Pengar - tillbaka Du som har anmält bankkonto* När kommer slut- skattebeskedet? När får du pengarna? juni vecka 23 augusti vecka 32 september vecka 36 december vecka 49 Du som inte har anmält bankkonto* När kommer slut- skattebeskedet? När får du pengarna? augusti vecka 33 september vecka 37 december vecka 50
Nils Besvaret May 15, 2006 Rapporter Besvaret May 15, 2006 Ja den der med midsommer holder måske for nogen men jeg fik dem først i september sidste år og min deklaration var sendt ind samme dag som jeg fik den :p Jeg fik tilbage fra DK inden de svenske kom Ved ikke lige hvad der gik galt ! Pengar - tillbaka Du som har anmält bankkonto* När kommer slut- skattebeskedet? När får du pengarna? juni vecka 23 augusti vecka 32 september vecka 36 december vecka 49 Du som inte har anmält bankkonto* När kommer slut- skattebeskedet? När får du pengarna? augusti vecka 33 september vecka 37 december vecka 50 Med andre ord: Pengene kommer, når Skatteverket synes, det er "dags".
Mc.Kinnell Besvaret June 13, 2006 Rapporter Besvaret June 13, 2006 Weeeeeee Nu syntes skatterverket så at det var dax og den overskydende skat er sat ind på min konto dd. :D WaUw
Fagerborn Besvaret June 14, 2006 Rapporter Besvaret June 14, 2006 såvidt jeg ved har det ikke noget med bankkonto at gøre. dem der har bedt sin bank meddele skatteverket sin konto får pengene en uge før de andre. men hvis du deklarerer ''automatisk'', dvs. ved at bekræfte på telefon eller internet, udbetaler de i juni. hvis du har gjort noget der foranlediger tillæg eller rettelse i en papirsdeklaration skal de som regel ''granske'' dine oplysninger, og så får du normalt ikke pengene før i august eller september.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu