leon Skrevet May 15, 2006 Rapporter Skrevet May 15, 2006 Efter at have brugt søgefunktionen uden held spørger jeg lige her. Er det billigere at få advokat bistand i SE end i DK? Det bare til at få lavet nogle dokumenter. Mvh Leon
Madsen Besvaret May 15, 2006 Rapporter Besvaret May 15, 2006 Aner ikke noget om priser, men der er kommet en ny lov i DK der pålægger advokater at komme med et prisoverslag inden de begynder arbejdet, så du kan fint kontakte en advokat i DK og høre hvad de skal have for det... Nu skriver du ikke hvad det er for nogle papirer, men ex. testamenter kan du ikke oprette i DK hvis du har bopæl i Sverige... Denne bestemmelse kan jeg forestille mig der er meget generel, så hvis jeg var dig så ville jeg henvende mig til en advokat herovre... Pøj pøj med det! :)
Nif Besvaret May 15, 2006 Rapporter Besvaret May 15, 2006 Kan anbefale en person i Helsingborg. Ved ikke forskellen i prisen. Har brugt både DK og S men ikke det samme arbejde. Var helt tilfreds selvom det ikke er billigt. (nogen af stederne) Kan ikke huske navn, mail eller adressen. Men hvis det bliver aktuelt kan jeg da bare finde det frem.
leon Besvaret May 15, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 15, 2006 Ok takker for hjælpen prøver lige i Dk først ellers siger jeg til.. Leon
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu