Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jo, den skal ju også ses. Og vil gerne se den på storskærm e.dyl. Så spørgsmålet er, hvilket sted er det bedste for at se en fodboldskamp, og er det nogen som skal gå til en bar for at se den?

Guest jxhab
Besvaret
Jo' date=' den skal ju også ses. Og vil gerne se den på storskærm e.dyl. Så spørgsmålet er, hvilket sted er det bedste for at se en fodboldskamp, og er det nogen som skal gå til en bar for at se den?[/quote'] ja og så snakkede jeg med en af mine venner og ja han kan selvfølgelig ikke nøjes med at se den i fjernsynet, nææh nej han skulle se kampen på stadion... svin siger jeg bare..
Besvaret
Jo' date=' den skal ju også ses. Og vil gerne se den på storskærm e.dyl. Så spørgsmålet er, hvilket sted er det bedste for at se en fodboldskamp, og er det nogen som skal gå til en bar for at se den?[/quote'] Malmö's bedste sted er klart Sir Toby's som ligger på Davidhallsgatan 21 (lige ved Triangeln). Jeg gider dog ikke vade på pub for denne kamp, men håber bare for vildt at Barcelona vinder i morgen - det ville bare være perfekt :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...