ani Skrevet May 17, 2006 Rapporter Skrevet May 17, 2006 Hej Nogen her der ved nogen billige steder at bestille sådan en cd rom gerne til pc'en hvor man kan forbedre sin forståelse på svensk ? Vil gerne kunne begå mig på svensk nemlig når vi nu flytter derover og synes det kunne være lidt sjovt at sidde og lære lidt....
bluee Besvaret May 17, 2006 Rapporter Besvaret May 17, 2006 Hej Nogen her der ved nogen billige steder at bestille sådan en cd rom gerne til pc'en hvor man kan forbedre sin forståelse på svensk ? Vil gerne kunne begå mig på svensk nemlig når vi nu flytter derover og synes det kunne være lidt sjovt at sidde og lære lidt.... Vi har lige bestilt igår herfra: http://www.therosettastone.co.uk/en/ da vi har hørt positive ting om det kursus.
SanneJ Besvaret May 17, 2006 Rapporter Besvaret May 17, 2006 Hej Nogen her der ved nogen billige steder at bestille sådan en cd rom gerne til pc'en hvor man kan forbedre sin forståelse på svensk ? Vil gerne kunne begå mig på svensk nemlig når vi nu flytter derover og synes det kunne være lidt sjovt at sidde og lære lidt.... Sög og du skal finde... ;) (altså bare på tidligere tråde herinde ik...) Der var nemlig nogen som anbefalede det CD-rom svenskkursus jeg også selv har, jeg kan bare ikke lige huske hvad det hedder. Det er virkelig på grundkursus niveau og derfor godt at starte med.
janlunde Besvaret November 19, 2006 Rapporter Besvaret November 19, 2006 Vi har lige bestilt igår herfra: http://www.therosettastone.co.uk/en/ da vi har hørt positive ting om det kursus. Har I prøvet kurset? Har det været prisen værd? Er der nogen som kender andre bånd eller CD-rom hvor man kan lytte og lære svensk?
Maria Besvaret November 19, 2006 Rapporter Besvaret November 19, 2006 Prøv at søg i forumet under "sprogkursus til bilen" Her har vi før skrevet om dette emne
bluee Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 Har I prøvet kurset? Har det været prisen værd? Er der nogen som kender andre bånd eller CD-rom hvor man kan lytte og lære svensk? Ja. Det er dyrt men alle pengene værd. Der findes mange kurser såvel online og på cd derude. Men mange af dem er faktisk ikke særlig gode.
cbpwr Besvaret November 21, 2006 Rapporter Besvaret November 21, 2006 Du kan også låne den på Biblioteket, men der kan være kø. Synes ikke det er speicelt godt men nok det bedste. Forsøger mig selv med den Kinesiske udgave ;) Hvis jeg kan lære det, må det være godt :D -Claus-
janlunde Besvaret November 22, 2006 Rapporter Besvaret November 22, 2006 Du kan også låne den på Biblioteket, men der kan være kø. Låne hvad på biblioteket?
Zidane Besvaret November 22, 2006 Rapporter Besvaret November 22, 2006 Låne hvad på biblioteket? CD :th2:
steina Besvaret January 10, 2007 Rapporter Besvaret January 10, 2007 Der var et personale på hh ferries, der fortalte mig at man ku få et gratis svensk kursus, som dansk invandre:rolleyes: har bare lige glemt hvad han sagde det hed.. er der nogen der kender noget til det
skallstorp Besvaret January 10, 2007 Rapporter Besvaret January 10, 2007 Sfi Det "Svenska for invandrere" og det har ikke været mulig for Nordiske medborgere at deltage siden 1997, desværre.
steina Besvaret January 12, 2007 Rapporter Besvaret January 12, 2007 Det "Svenska for invandrere" og det har ikke været mulig for Nordiske medborgere at deltage siden 1997' date=' desværre.[/quote'] pokkers også:(
Mr. Kubik Besvaret January 12, 2007 Rapporter Besvaret January 12, 2007 Folkeuniversitetet, Kursus i svensk for danskre. Starter på mandag, jeg har tilmeldt mig :-)
janlunde Besvaret January 12, 2007 Rapporter Besvaret January 12, 2007 Folkeuniversitetet' date=' Kursus i svensk for danskre. Starter på mandag, jeg har tilmeldt mig :-)[/quote'] Folkeuniversitetet? Hvilken by?
Mr. Kubik Besvaret January 12, 2007 Rapporter Besvaret January 12, 2007 http://www.folkuniversitetet.se/templates/ArrLista05.aspx?id=76834 Malmø
Fagerborn Besvaret January 13, 2007 Rapporter Besvaret January 13, 2007 pokkers også:( med det ry de sfi-kurser har så er det ikke noget du skal græde over. der sidder folk dér der knap har set bogstaver før, og slet ikke latinske.
Mmmelissa555 Besvaret January 13, 2007 Rapporter Besvaret January 13, 2007 med det ry de sfi-kurser har så er det ikke noget du skal græde over. der sidder folk dér der knap har set bogstaver før, og slet ikke latinske. Ja sfi er et lavt niveau, syns jeg. Kender en der går på sfi, og hendes lektier er at läre klokken og sådan noget. Jeg findes også noget der hedder ssas (svenska som andra språket), det er samme niveau som svenska A (altså gynmasie niveau), men de lägger bare mere vägt på at läre elverne sproget, og giver nok også eleven mere plads til at begå lidt skriftig og mundtlig fejl. De har kurser på Komvux (vuxenutbildningen) om dagen, men ved ikk om de har noget om aften. Selv läser jeg Svenska A. Der findes en regel, der hedder at man skal have läst sass för at må at läse Svenska A, undtagen dem der kommer fra Scandanavien. Så hvis du snakker godt svensk, kan det jo väre at du får lov at läse Svenska A. Dette är nok mere at studera, end sprogkurser, kom jeg lige itanke om
Mette Besvaret January 13, 2007 Rapporter Besvaret January 13, 2007 Folkuniversitetets tisus forberende kursus i svensk er på ret højt niveau.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu