Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hvordan flytter jeg min adresse tilbage til DK i en periode? Vil helts undgå at skulle igennem alt det med internordisk flyttebevis igen. Mvh Christian
Flyttebeviset er skabt for at gøre tilværelsen lettere for dig. Du slipper ikke for det, hvis du vil flytte. :)
Besvaret
Nej men der er bare fordi jeg skal have adresse i danmark et par måneder mens jeg tager kører kort... men ønsker ikke at flytte folkeregisteradresse' date=' da jeg skal blive boende i sverige.[/quote'] Hvis man skal bo i Danmark for at tage kortet, så kan man jo ikke bo i Sverige. ;)
Besvaret
Nej men der er bare fordi jeg skal have adresse i danmark et par måneder mens jeg tager kører kort... men ønsker ikke at flytte folkeregisteradresse' date=' da jeg skal blive boende i sverige.[/quote']Øh...du kan jo ligesom ikke bo begge steder. Og forvent en evt. ekstra "opmærksomhed" fra SKAT, hvis du sådan flytter "frem og tilbage" med korte mellemrum.
Guest Supermule
Besvaret

Ja, men er det ikke bare at kontakte dem og sige at det er fordi du skal bruge et dansk kørekort og så gi' dem en tidsfrist.....???

Øh...du kan jo ligesom ikke bo begge steder. Og forvent en evt. ekstra "opmærksomhed" fra SKAT, hvis du sådan flytter "frem og tilbage" med korte mellemrum.
Besvaret
Det er bare surt at det skal være så besværligt... Skal i hvertfald ikke igennem en svensk kørerlærer, så er jeg total lost in translation.... :rolleye:
Det er absolut ikke noget problem. Du behøver slet ikke en kørelærer i Sverige ! Du læser bare teorien derhjemme, og går så op til teoriprøven. Det er altså super let. Du kan evt. skrive til mig på danskenmalmo@hotmail.com så skal jeg forklare dig hvordan det hænger sammen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...