Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ja undskyld men nu må jeg lige lufte min harme.:fight: Jeg kigger efter et sted at bo men når jeg endelig finder et dejligt sted (kunne godt tænke mig noget i fx Trelleborg eller Oxie), og vil køre med toget, så skal jeg afsted kl 23.00 for at kunne være på jobbet kl 7.00, (i kbh s) det er næsten kun hvis man bor midt i Malmø der er gode forbindelser med det offentlige. Jeg gider sgu ikke bo i Malmø :sick: og hvem fanden siger at jeg kan låne penge til en bil. Skod siger jeg.:eek:

Besvaret

hvis ikke du kan låne, kan du vel købe kontant. Man kan godt få en bil som kun koster 5k og som kan bruges hele året. Hos os går bussen lige til døren. Jeg orker bare ikke at være afhæning. Så da jeg flyttede fik jeg bare en skod spand. Men den dækkede alle behov for transport.

Besvaret
Hmm' date=' dvs. hvis biler ikke koster noget, og det er endnu billigere at eje dem, må det betyde, at man får penge for at eje en bil:rolleyes:[/quote'] Heh.. Næsten ;) Men smut en tur forbi Blocket der er altså masser af rigtig billige biler at købe, i det mindste så billige at lånet burde være ret overskueligt selv om man har 0 kroner at købe for, men fast arbejde i Danmark. Så som Nif skriver.. Med en billig skodspand kommer man langt, og man slipper for at vente på bussen. Og er biler bare slet ikke noget - så er det bare at fise en tur i El-Giganten og købe et fladskærms-TV, så får man en cykel med ganske "gratis".. :laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...