Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsan. Jeg er ved at skrive en "ansøkan låneløfte" til min søde bankdame i Skånes Provins Bank som hedder Kerstin Bengtsson :rose: og der er lige et par svenske ord jeg ikke lige forstår:rolleye: , håber at der er nogen herinde der kan.:confused: 1. Formånsværde? 2. Borgensåtaganden, belopp kr? 3. Insættning i rørelsen? 4. driftkostnader fastigheter? På forhånd tak for hjælpen.

Besvaret

1. Formånsværde? Skattetekniksk, ikke min stærke side. Det må nogen anden svare på... 2. Borgensåtaganden, belopp kr? Hvis du har nogen som går ind som sikkerhed, hvor meget går den person ind med? Hvis man tar et lån til lejlighet kan f. ex forældre gå ind som sikkerhet på at lånet bliver betalt. 3. Insættning i rørelsen? Hvor meget penge skal du investere i virksomheden? 4. driftkostnader fastigheter? El, vand, underhold etc. Almindelige ydelser kostnader Håber at det hjælper lidt på det..

Besvaret
Hejsan. Jeg er ved at skrive en "ansøkan låneløfte" til min søde bankdame i Skånes Provins Bank som hedder Kerstin Bengtsson :rose: og der er lige et par svenske ord jeg ikke lige forstår:rolleye: , håber at der er nogen herinde der kan.:confused: 1. Formånsværde? 2. Borgensåtaganden, belopp kr? 3. Insættning i rørelsen? 4. driftkostnader fastigheter? På forhånd tak for hjælpen.
Förmånsvärde - især i skattesammenhæng værdien af et eller andet gode typisk fri bil, en bolig, gratis dit eller dat, som ansættes til en værdi. 2. Kautionsforpligtelse, beløb i kroner. 3. Jeg vil tro det betyder indskud i en virksomhed. 4. udgifter i forbindelse med ejendomme - typisk månedlige udgifter til vand, energi, forsikring mm i forbindedlse med et hus. :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...