Guest Mogens Skrevet May 22, 2006 Rapporter Skrevet May 22, 2006 I DK har man normalt en 1. års gennemgang af en nybygget lejlighed, hvor det afgøres, hvilke mangler der er tilstede. Senere er der på samme måde en 5. års gennemgang for at følge op på de gamle mangler samt tilsvarende afdække nye mangler. www.byggeproces.dk/Afleveringsfasen/5,-d-,aars%20gennemgang.aspx Er det tilsvarende i Sverige?
Guest Mogens Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 Er det tilsvarende i Sverige? Det er ikke mange hits, der er på dét emne - er der ingen "nybyggere" blandt læserne ?
mrode Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 Det er ikke mange hits' date=' der er på dét emne - er der ingen "nybyggere" blandt læserne ?[/quote'] Ellers skal jeg spørge på arbejdet på mandag.. har en svensk kollega der har været byggeleder, hun må vide en ting eller to om det. Mind mig om det, hvis jeg glemmer det.
Guest Mogens Besvaret May 25, 2006 Rapporter Besvaret May 25, 2006 Ellers skal jeg spørge på arbejdet på mandag.. har en svensk kollega der har været byggeleder, hun må vide en ting eller to om det. Mind mig om det, hvis jeg glemmer det. Fino - jeg skal bruge info den 31/5, hvor der er bestyrelsesmøde ;)
mrode Besvaret May 29, 2006 Rapporter Besvaret May 29, 2006 Hejsa Jeg kunne jo ikke lige fortælle så meget, men der er ikke nogen lovpligtige gennemsyn som i Danmark. Hun vidste mest om B2B handler, men en meget kendetegnende svensk ting, så skal det stå i aftalen hvis der er gennemsyn. For nogle år siden var der en standard mange aftaler henviste til, hvor der var en 2 års gennemsyn. Det skulle for nogle år siden være ændret til 5 år. Men det bedste råd hun gav (med de info jeg kunne give hende), var at læse kontrakten igennem for det skulle stå i den.
Guest Mogens Besvaret May 29, 2006 Rapporter Besvaret May 29, 2006 Men det bedste råd hun gav (med de info jeg kunne give hende), var at læse kontrakten igennem for det skulle stå i den. Jeps - tak for info !
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu