Jette Skrevet May 25, 2006 Rapporter Skrevet May 25, 2006 Er der nogen af jer, der har prøvet at handle øko grønsagerne eller andet via Morot & Annat? Det ser jo godt ud - og prisen er interessant i forhold til det vi betalte hos Aarstiderne. På forhånd tak.
Madsen Besvaret May 26, 2006 Rapporter Besvaret May 26, 2006 Er der nogen af jer' date=' der har prøvet at handle øko grønsagerne eller andet via Morot & Annat? Det ser jo godt ud - og prisen er interessant i forhold til det vi betalte hos Aarstiderne. På forhånd tak.[/quote'] Har du været derinde? Kører forbi til og fra toget, men har alligevel aldrig fået mig taget sammen til at hoppe af cyklen og kigge ind... Er priserne helt anderledes end Aarstidarne?
Jette Besvaret May 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 26, 2006 I dag var jeg i Morot och Annat i Limhamn, for der skulle kigges for meget på bil til vi kunne nå andet end at tage den på vej "hjem" - vi var forbi vores hus i Bunkeflostrand og se haven. Udvalget der var ikke så stort igen, men når jeg ser deres muligheder på nettet - kasser lige som Aarstiderne, så vinder Morot... på prisen.
Madsen Besvaret May 26, 2006 Rapporter Besvaret May 26, 2006 I dag var jeg i Morot och Annat i Limhamn, for der skulle kigges for meget på bil til vi kunne nå andet end at tage den på vej "hjem" - vi var forbi vores hus i Bunkeflostrand og se haven. Udvalget der var ikke så stort igen, men når jeg ser deres muligheder på nettet - kasser lige som Aarstiderne, så vinder Morot... på prisen. Har du hjemmeside eller noget? For det lyder da noget spændende?
Gio Besvaret May 26, 2006 Rapporter Besvaret May 26, 2006 Har du hjemmeside eller noget? For det lyder da noget spændende?http://www.mossagarden.se/ http://www.malmo.se/download/18.1dacb2b108051cc70d80003735/Morot%26annat.pdf
Madsen Besvaret May 26, 2006 Rapporter Besvaret May 26, 2006 http://www.mossagarden.se/ Taark... Havde den faktisk under foretrukne, men troede de hed noget andet :o
Jette Besvaret May 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 27, 2006 Ja, det var på den hjemmeside jeg fandt dem. Beklager jeg ikke svarede så hurtigt - en dejlig lang dag i Skåne - så jeg var træt og fik først checket mail her i formiddag
Jette Besvaret May 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 27, 2006 Priser på økogrønsager Det ser umiddelbart ud til, at de er MEGET billigere end hvad vi fik hos Aarstiderne. Aarstiderne, dogmekasse, 185,- Morot, som jeg kunne finde det, 85,- - det er jo noget af en forskel - men retfærdigvis skal siges, jeg har endnu til gode at prøve Morot;) Erfaringer modtagets med glæde
Madsen Besvaret May 27, 2006 Rapporter Besvaret May 27, 2006 Det ser umiddelbart ud til, at de er MEGET billigere end hvad vi fik hos Aarstiderne. Aarstiderne, dogmekasse, 185,- Morot, som jeg kunne finde det, 85,- - det er jo noget af en forskel - men retfærdigvis skal siges, jeg har endnu til gode at prøve Morot;) Erfaringer modtagets med glæde Jeg regner også med at skulle prøve det indenfor nærmeste fremtid... vi bor ret tæt ved, så jeg regner med at kunne spare de 50 kr. det koster at få kasserne bragt ud... Skal nok give lyd når vi har gjort os nogle erfaringer...
Birgitte Besvaret June 1, 2006 Rapporter Besvaret June 1, 2006 Nu har jeg også lige været inde på deres hjemmeside og kigge og det ser jo rigtig godt, og billigt, ud. Men kan man kun få leveret til de bestemte "poster" de har lavet eller kan man få det hjem, som årstiderne gør, for de 50 kroner??
Jette Besvaret June 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 1, 2006 Nu har jeg også lige været inde på deres hjemmeside og kigge og det ser jo rigtig godt' date=' og billigt, ud. Men kan man kun få leveret til de bestemte "poster" de har lavet eller kan man få det hjem, som årstiderne gør, for de 50 kroner??[/quote'] Jeg læser det som, at man henter det ved deres poster - så de 50 kr. i levering er for at samle varerne op der, som kan være i nærheden af hvor du bor. Alternativt tænker jeg man kan købe hvad man har lyst til, hvis den nærmeste opsamling er fx. Limhamn shoppen, som det vil være for os. Del endelig ud af dine erfaringer hvis du får flere :th2:
Jette Besvaret January 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 11, 2007 Er der nogen af jer' date=' der har prøvet at handle øko grønsagerne eller andet via Morot & Annat? Det ser jo godt ud - og prisen er interessant i forhold til det vi betalte hos Aarstiderne. På forhånd tak.[/quote'] Vi skal hente vores første frugtpose og rodfrugts kasse i aften - så skal jeg nok dele erfaringerne. Det er ihvert tilfælde MEGET billigere når man ser på indhold og pris i forhold til Årstiderne. Mere nyt i løbet af et par dage :th2:
Madsen Besvaret January 11, 2007 Rapporter Besvaret January 11, 2007 Vi skal hente vores første frugtpose og rodfrugts kasse i aften - så skal jeg nok dele erfaringerne. Det er ihvert tilfælde MEGET billigere når man ser på indhold og pris i forhold til Årstiderne. Mere nyt i løbet af et par dage :th2: Uh hvor spændende! Vi hentede en frugtkasse og en grøntsagskasse for nogle uger siden, men det bliver desværre ikke til mere end det... Frugtkassen var som udemærket, der var bare ikke særlig meget, men grøntsagskassen var primært pastinakker! Ret kedeligt og bestemt ikke pengene værd. Håber I gør jer bedre erfaringer med dem! Smagen er bestemt i top, og har man en hulens masse opskrifter på pastinakker, ja, så skulle det jo være et hit :)
Jette Besvaret January 15, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 15, 2007 Uh hvor spændende! Vi hentede en frugtkasse og en grøntsagskasse for nogle uger siden, men det bliver desværre ikke til mere end det... Frugtkassen var som udemærket, der var bare ikke særlig meget, men grøntsagskassen var primært pastinakker! Ret kedeligt og bestemt ikke pengene værd. Håber I gør jer bedre erfaringer med dem! Smagen er bestemt i top, og har man en hulens masse opskrifter på pastinakker, ja, så skulle det jo være et hit :) Så fik vi hentet vores kasser. Der var også pastinak i - men det er ok - vi kan li dem :p Der var også andre ting, og nu skal vi prøve noget nyt - gratinerede skozonerrødder. Rå har de en fin nøddesmag, men skulle være super at gratinere. Så vi har fået rodfrugtsmos i week-enden. UHHHHMMM og godt med noget at stå imod med her i blæsten. Så indtil nu kan jeg faktisk godt anbefale Mossagården. Prisen i forhold til Årstiderne er jo overbevisende i sig selv. (OT: Det er første gang min kontaktlinser var ved at blæse ud)
irode Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Så fik vi hentet vores kasser. Der var også pastinak i - men det er ok - vi kan li dem :p Der var også andre ting, og nu skal vi prøve noget nyt - gratinerede skozonerrødder. Rå har de en fin nøddesmag, men skulle være super at gratinere. Så vi har fået rodfrugtsmos i week-enden. UHHHHMMM og godt med noget at stå imod med her i blæsten. Så indtil nu kan jeg faktisk godt anbefale Mossagården. Prisen i forhold til Årstiderne er jo overbevisende i sig selv. (OT: Det er første gang min kontaktlinser var ved at blæse ud) Jeg kan også kun anbefale Mossagård. I fredags fik vi første leverance ind ad døren. Friske lækre grønsager, frugt og æg i en rimelig mængde i forhold til prisen og i en rigtig god kvalitet. :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu