Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Har jeg forstået følgende korrekt. At nu kan man hente DR1, TV2 og DR2 ned i malmø via en stue antenne og en digi-boks. Er det virkelig nok??? Og hvis jeg vil se DK TV3, så skal jeg låne en "parabol" med fra DK? På forhånd tak.

Besvaret
Har jeg forstået følgende korrekt. At nu kan man hente DR1, TV2 og DR2 ned i malmø via en stue antenne og en digi-boks. Er det virkelig nok??? Og hvis jeg vil se DK TV3, så skal jeg låne en "parabol" med fra DK? På forhånd tak.
Vi ser DR1 og TV2 via alm antenne i Eslöv og har viasat parabol som er på abb. her i sverige. På parabolen kan du også se TV3 sverige, norge danmark for øvrigt kan du vælge sprog så at du har danske undertekster på næsten de fleste kanaler. Men alt dette har tidligere været oppe og vende - så hvis du bruger søge funktionen så lærer du mere.....
Besvaret
Vi ser DR1 og TV2 via alm antenne i Eslöv og har viasat parabol som er på abb. her i sverige. På parabolen kan du også se TV3 sverige, norge danmark for øvrigt kan du vælge sprog så at du har danske undertekster på næsten de fleste kanaler. Men alt dette har tidligere været oppe og vende - så hvis du bruger søge funktionen så lærer du mere.....
Jeg har prøvet at søge, men syntes ikke jeg fandt noget konkret svar! Så i kan se TV3 Danmark på et svensk parabol abo? Hvor meget koster det? Tusind tak for din hjælp.
Besvaret

Digi TV Du kan også modtage TV3 (m.fl. betalingskanaler) via digitalt jordbaseret signal her i Sverige. Se evt. mere på www.boxer.se Det koster 159 skr. om måneden og man kan bruge en alm. antenne (som kan modtage digitalt signal.

Besvaret
Du kan også modtage TV3 (m.fl. betalingskanaler) via digitalt jordbaseret signal her i Sverige. Se evt. mere på www.boxer.se Det koster 159 skr. om måneden og man kan bruge en alm. antenne (som kan modtage digitalt signal.
Også den danske tv3?
Guest Trine
Besvaret
Også den danske tv3?
Jeg mener altså ikke du kan få Dansk TV3 herovre.... aner det ikke har selv kabeltv, men mener bestemt der ligger et par gamle tråde hvor folk diskuterer emnet.
Besvaret

Boxer har kun de svenske kanaler, altså svensk TV3 osv. Jeg kan dog varmt anbefale Boxer, da det fungerer 10/4, selv for os langt ude på landet... Dog ingen danske kanaler hér, men da TV3 jo også er skandinavisk, er det nogenlunde den samme udsendelsesrække, med den forskel at deltagerne i alle deres realityshows taler svensk.... :D

Besvaret
Boxer har kun de svenske kanaler' date=' altså svensk TV3 osv. Jeg kan dog varmt anbefale Boxer, da det fungerer 10/4, selv for os langt ude på landet... Dog ingen danske kanaler hér, men da TV3 jo også er skandinavisk, er det nogenlunde den samme udsendelsesrække, med den forskel at deltagerne i alle deres realityshows taler svensk.... :D[/quote'] Ja og al fodbold er svensk...
Besvaret

TV3 DK ligger på 5 grader Øst ligesom de andre TV3 kanaler. Om ikke andet kan du bruge et dansk kort fra Viasat.. Kortet aner ikke en fis om hvor i verden det er :-) /Henrik

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...