Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej. Jeg skal genmale noget af min lejlighed, og har fundet ud af hvad farven er som nuværende... Så jeg ønsker egentlig blot at købe den igen, så billigt som muligt. I dk har vi maler sider som www.malerlager.dk osv som giver fin service og god pris. Men i SE, hvad har vi her?`Nogen som kender noget lign. Eller et sted hvor jeg kan købe malingen til fornuftig pris? NCS (vit/hvid) s 0502-y

Besvaret
Hej. Jeg skal genmale noget af min lejlighed, og har fundet ud af hvad farven er som nuværende... Så jeg ønsker egentlig blot at købe den igen, så billigt som muligt. I dk har vi maler sider som www.malerlager.dk osv som giver fin service og god pris. Men i SE, hvad har vi her?`Nogen som kender noget lign. Eller et sted hvor jeg kan købe malingen til fornuftig pris? NCS (vit/hvid) s 0502-y
Vi har prøvet noget det samme, og der er nogle steder, ex. bauhaus og andre byggemarkeder, der har en maskine der kan kopiere farvekoderne og lave den samme maling... der er dog nogle undtagelser, ex. kan de ikke lave Flügger farver..
Besvaret

Madsen - Tak. Men jeg mente mere, sådan en online side = så er priserne oftest derefter, hvor man kunne købe malingen lidt billigere :) GIO - Takker.... som altid!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...