Guest Nadynka Skrevet May 28, 2006 Rapporter Skrevet May 28, 2006 Hej alle Jeg ville lige høre om der er nogle der ved hvor langtid der ca. går før de fremsender ens nye personnummer, taler vi dage uger eller måneder. Jeg spurgte damen bag vinduet på skatteværket, men hun vidste det ikke. På forhånd tak Nadynka - ny på debatten...
Gio Besvaret May 28, 2006 Rapporter Besvaret May 28, 2006 Hej alle Jeg ville lige høre om der er nogle der ved hvor langtid der ca. går før de fremsender ens nye personnummer, taler vi dage uger eller måneder. Jeg spurgte damen bag vinduet på skatteværket, men hun vidste det ikke. På forhånd tak Nadynka - ny på debatten...Hej Nadynka, og velkommen til - både i Sverige og herinde :) Dit personnummer fremsendes til din nye adresse indenfor en uge, typisk.
Guest Nadynka Besvaret May 28, 2006 Rapporter Besvaret May 28, 2006 Super Hej Nadynka, og velkommen til - både i Sverige og herinde :) Dit personnummer fremsendes til din nye adresse indenfor en uge, typisk. Det er bare super Gio, tak:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu