Guest Nadynka Skrevet May 28, 2006 Rapporter Skrevet May 28, 2006 Hej Jeg har nu forsøgt at uploade et billed på min profil, det er enda mindre end det som det max må være, men når jeg så trykker gem ændringer, så siger den bare fejl.....skal det godkendes først eller er det en fejl ? Nadynka
Nils Besvaret May 28, 2006 Rapporter Besvaret May 28, 2006 Hej Jeg har nu forsøgt at uploade et billed på min profil, det er enda mindre end det som det max må være, men når jeg så trykker gem ændringer, så siger den bare fejl.....skal det godkendes først eller er det en fejl ? Nadynka Hvis du mener det billede, der vises på dine indlæg, så kaldes det avatar og ikke profil. Profilbilledet vises kun inde på din, ja, profil. Avataren må være 99x99 pixler. Måske er dit billede over 10 k. eller også er det i et ulovligt format. :)
Guest Nadynka Besvaret May 29, 2006 Rapporter Besvaret May 29, 2006 Format Hvis du mener det billede' date=' der vises på dine indlæg, så kaldes det avatar og ikke profil. Profilbilledet vises kun inde på din, ja, profil. Avataren må være 99x99 pixler. Måske er dit billede over 10 k. eller også er det i et ulovligt format. :)[/quote'] Hej Nils Tak for dit svar, har fundet ud af det nu, men iøvrigt hvad mener du med ulovlig format, skal det være jpg eller hvordan ? Nadynka ;)
Nils Besvaret May 29, 2006 Rapporter Besvaret May 29, 2006 Hej Nils Tak for dit svar, har fundet ud af det nu, men iøvrigt hvad mener du med ulovlig format, skal det være jpg eller hvordan ? Nadynka ;) Ja jpg eller noget andet almindeligt. Ikke noget, jeg skal gøre mig klog på i øvrigt. :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu