Jump to content

Recommended Posts

Guest Trine
Besvaret

Nu siger de økonomiske vismænd meget der aldrig aldrig aldrig når Christiansborg, af den simple årsag at det vil vælte enhver regering ved det efterfølgende valg. Dette iøvrigt uanset forslagets kvalitet, desværre. Men jo det er en håbløs regel der udelukkende udspringer af andre endnu mere håbløse regler...

Besvaret
Nu siger de økonomiske vismænd meget der aldrig aldrig aldrig når Christiansborg' date=' af den simple årsag at det vil vælte enhver regering ved det efterfølgende valg. Dette iøvrigt uanset forslagets kvalitet, desværre. Men jo det er en håbløs regel der udelukkende udspringer af andre endnu mere håbløse regler...[/quote']...meget á propos: Professor forlader Økonomisk Råd http://nyhederne.tv2.dk/baggrund/article.php?id=4220960
Guest Trine
Besvaret
...meget á propos: Professor forlader Økonomisk Råd http://nyhederne.tv2.dk/baggrund/article.php?id=4220960
Der er lidt irriterende at fordi folk bærer titel 'Professor' så tror almenheden de besidder orakel lignende indsigt. Jeg har under mit studie arbejdet i sådan et forskningsmiljø, og jeg kan informere om der er optil flere individer, der uden problemer ville passe ind på en tosseanstalt. Jeg vil gå så vidt at påstå at flere har endog psykopatlignende træk:eek: Så at en professor beskylder en anden professor for whatever er vist mere reglen end undtagelsen. Bananas, du retter mig bare hvis du er uenig:)
Besvaret

Tro mig, har også haft professorer, som du snakker om. Grænsen mellem psykopati og genialitet ligger mange gange ikke så langt fra hinanden :laugh: Det skal hertil siges, at der selvfølgelig er studerende som også passer ind der :eek:

Besvaret

Dansk Socio og Psykopat-forsamling....er at finde på mange højere anstalter af forskellig karakter. Og desværre også på mange intelligens-gange (chef-etagen) ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...