Jump to content

Recommended Posts

Skrevet
:laugh: Så sker der noget, skal til visning for første gang på en BR i Segevång. :D Er der nu noget jeg skal huske at spørge om. Jeg har ikke et klap forstand på ejendomshandel, ej heller i DK, så det er lidt nyt for mig. Jeg har ikke fået svar fra den svenske bank omkring lån endnu, og jeg skal på forretningsrejse tirsdag-torsdag i næste uge næmest uden mulighed for at tale med banken. Bliver det et problem, eller begynder buddene først et stykke tid efter visningen?? Jeg er klar over at jeg skal spørge om sådan noget som parkeringssituationen, men er der nogle specielt "svenske" ting jeg skal huske? Jeg synes ikke man får ret lang tid til visningen (15 minutter tror jeg damen sagde), er det virkelig al den tid man får til at danne sit beslutningsgrundlag? På forhånd TUSINDE tak:thumbup:
Besvaret

Køb nu ikke bare den første og bedste Man kan se en del på et kvarter. Så meget er der heller ikke at se i en lejlighed - spørgsmålene kan man jo få svar på både før og efter visningen. Her er den vigtigste information IMO, om der er store udgifter på vej, eller i det hele taget, om der er problemer med huset og om foreningen er velfungerende. Spørg mægleren, hvor længe lejligheden har været til salg. Det er ingen selvfølge, at der bliver en budrunde, selv om mægleren vil prøve at give indtryk af, at folk står på nakken af hinanden. :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...