Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har tilsyneladende overset min regning fra E-on sidste måned og er nu kommet hjem fra ferie hvor der først ligger en rykker til mig og så en inddragelse fra "intrum justitia".. Spørgsmålet er nu.. Bliver jeg stemplet som en dårlig betaler og kan så ikke låne penge??? Og hvordan ved man hvornår man er det og hvor længe går der før man er ude af deres sorte liste? Åhh.. gud sad lige og læste mig igennem hele sedlen.. Der står fra inkassofirmaet at den skal betales inden d. 6juni for at undgå at få en betalingsanmærkning.. Håber at det går at jeg betaler den via netbank idag selvom at pengene vel først bliver overført tirsdag??

Besvaret
Jeg har tilsyneladende overset min regning fra E-on sidste måned og er nu kommet hjem fra ferie hvor der først ligger en rykker til mig og så en inddragelse fra "intrum justitia".. Spørgsmålet er nu.. Bliver jeg stemplet som en dårlig betaler og kan så ikke låne penge??? Og hvordan ved man hvornår man er det og hvor længe går der før man er ude af deres sorte liste? Åhh.. gud sad lige og læste mig igennem hele sedlen.. Der står fra inkassofirmaet at den skal betales inden d. 6juni for at undgå at få en betalingsanmærkning.. Håber at det går at jeg betaler den via netbank idag selvom at pengene vel først bliver overført tirsdag??
Du bliver ikke "automatisk" stemplet med et brag. Ring til inkassofirmaet tirsdag, og forklar dem situationen - og tag et kig på nogle af de mange tråde om emnet: http://debat.sunddebat.com/search.php?searchid=114683 Ta´ det lugnt...så aggressive er de heller ikke ;)
Besvaret
Det var godt at høre.. Ja ringer og snakker med dem tirsdag så.. ;o)
Tirsdag? Måske værd at forsøge mandag i stedet for. Anden Pinsedag er ikke så hellig i Sverige og tirsdag den 6. er Sveriges Nationaldag.
Besvaret
Tirsdag? Måske værd at forsøge mandag i stedet for. Anden Pinsedag er ikke så hellig i Sverige og tirsdag den 6. er Sveriges Nationaldag.
Nå ja...*dang*...det er jo rigtigt. Skal lige vænne mig til SE-kalenderen fortsat ;)
Besvaret

For nu lige at slå det helt fast: Mandag (DK = 2.pinsedag + grundlovsdag) er alm. arbejdsdag i Sverige :) tirsdag er Nationaldag i Sverige og hel fridag. I DK alm. arbejdsdag :sad:

Guest carspar
Besvaret

Inkassokrav er en ting, men registrering som dårlig betaler sker först når du har fået brev fra Kronofogeden. Intrum Justitia er "bare" et inkassofirma.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...