2EThADoN Skrevet June 5, 2006 Rapporter Skrevet June 5, 2006 Heysan alle...! Nogen der kender adresse/træningstider på basketballklubber i Malmö?
torben Besvaret June 5, 2006 Rapporter Besvaret June 5, 2006 Heysan alle...! Nogen der kender adresse/træningstider på basketballklubber i Malmö? Virker www.google.se ikke i (Slagelse, Denmark)
aj Besvaret June 5, 2006 Rapporter Besvaret June 5, 2006 Det kunne også tænkes, at vores alt andet end blufærdige ven forsøgte at pejle sig ind på, om andre på debatten måske dyrkede denne i øvrigt fantastiske sport. Det er der jo ikke noget odiøst i.
2EThADoN Besvaret June 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 6, 2006 Virker www.google.se ikke i (Slagelse' date= Denmark) Jo Torben - prøv nu at slappe lidt af... det er sgu som om mange af Jer herinde tror folk spørger bare for at spørge - der er en mening med det og HAR søgt på google om emnet lille ven! Hvis dit svar ikke er bedre end som så, så lad dog være med at skriv!
2EThADoN Besvaret June 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 6, 2006 Det kunne også tænkes' date=' at vores alt andet end blufærdige ven forsøgte at pejle sig ind på, om andre på debatten måske dyrkede denne i øvrigt fantastiske sport. Det er der jo ikke noget odiøst i.[/quote'] Ja, også det ;) men tænkte også på den fysiske adresse da jeg flytter til Malmø pr. 1. august... har sgu ikke rigtigt fundet noget på nettet - nok fordi mit svenske ikke er heeeelt så godt :D spiller du da selv?
aj Besvaret June 6, 2006 Rapporter Besvaret June 6, 2006 Ja' date=' også det ;) men tænkte også på den fysiske adresse da jeg flytter til Malmø pr. 1. august... har sgu ikke rigtigt fundet noget på nettet - nok fordi mit svenske ikke er heeeelt så godt :D spiller du da selv?[/quote'] Jeg spiller ikke rigtigt længere. Men jeg har fortid i BK Amager som både spiller og træner. Og så spillede jeg rigtigt meget street. Men det er efterhånden otte års tid siden : )
2EThADoN Besvaret June 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 6, 2006 Jeg spiller ikke rigtigt længere. Men jeg har fortid i BK Amager som både spiller og træner. Og så spillede jeg rigtigt meget street. Men det er efterhånden otte års tid siden : ) Ok - imponerende! Gammel elitespiller! Har lige selv været med til at få Slagelse i 3. division :D sgu lidt ærgeligt jeg ikke når at spille kampe for dem men hvis du ser et eller andet med basketball i Malmø, så skriv lige i tråden :th2:
2EThADoN Besvaret March 21, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 21, 2007 Basketballklubber i Skåne Til dem der nu måtte være interesserede er her et nyttigt link: http://www.basket.se/skane/files/%7B231FEF57-B2FE-43BB-85DE-633CC970FCCA%7D.doc Malbas i Malmö er et MEGET seriøst hold, til dem der vil/har talent for, at spille på højt plan :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu