janlunde Skrevet June 6, 2006 Rapporter Skrevet June 6, 2006 [ATTACH]401[/ATTACH]Hvad sker der lige med valutakursen? Er der nogen der har en forklaring på det kraftige fald, og vil det fortsætte?
Toft Besvaret June 6, 2006 Rapporter Besvaret June 6, 2006 Jeg er lidt i tvivl om hvilken mønt du mener, og i forhold til hvad? Måske er det bare mig
MC Manden Besvaret June 6, 2006 Rapporter Besvaret June 6, 2006 Hvis dette "kraftige" fald er danske vs svenske kroner, så ville jeg nok tage det heeeelt roligt. Kursen har svinget mellem 0.78 til 0.83 de sidste 3 år. I øjeblikket er den 0.80 ... Det er vist fuldstændig som det plejer. Ingen grund til at hidse sig op over dette.
janlunde Besvaret June 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 6, 2006 Jeg er lidt i tvivl om hvilken mønt du mener, og i forhold til hvad? Måske er det bare mig Når det nu er Øresundsdebatten vi er på, så kan jeg oplyse at det er hvad man får, i svenske kroner, for 100 DKK ;)
janlunde Besvaret June 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 6, 2006 Hvis dette "kraftige" fald er danske vs svenske kroner, så ville jeg nok tage det heeeelt roligt. Kursen har svinget mellem 0.78 til 0.83 de sidste 3 år. I øjeblikket er den 0.80 ... Det er vist fuldstændig som det plejer. Ingen grund til at hidse sig op over dette. Ja kursen er lige nu næsten 0,81 (eller 1,235). Okay kurven snyder lidt ser lidt mere dramatisk ud end som så. Jeg undrede om der var en dybere "økonomisk forklaring" for ændringen.
bananas Besvaret June 6, 2006 Rapporter Besvaret June 6, 2006 PIS! Jeg skal have flyttet min friværdi over fra DKK til SEK når jeg engang får solgt min Danske lejlighed. Der røg sgu godt 1% af den. Den danske EUR/DKK kurs har ligget nogenlunde stabil, så det må være den svenske krone som styrkes over for Euroen - aner ikke hvorfor. Krydser fingre for at tingene svinger tilbage.:th2:
claus Besvaret June 6, 2006 Rapporter Besvaret June 6, 2006 PIS! Jeg skal have flyttet min friværdi over fra DKK til SEK når jeg engang får solgt min Danske lejlighed. Der røg sgu godt 1% af den. Den danske EUR/DKK kurs har ligget nogenlunde stabil, så det må være den svenske krone som styrkes over for Euroen - aner ikke hvorfor. Krydser fingre for at tingene svinger tilbage.:th2: Tja mon ikke en lille rentestigning i DK , should do the trick.....
splint Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 Ja i dag kom så den rentestigning i DK, men det har dog ikke ændret på kursen. Tværtimod så for man nu endnu mindre for sine DKK.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu