Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Pinse mandag stod der det sødeste lille føl og kikkede på mig da jeg kom ud for at lukke heste ud... Han er lige som jeg havde ønsket mig og jeg håber han bliver lige så god som hans far og morfar. Her den stolte mor og hendes barn som er ca 7 timer gammel. flleblle7.jpgflleblle2.jpgflleblle5.jpg

Besvaret

Bare nysgerrig, men hvad koster en hest og er de dyre i "vedligeholdelse" ? Hvad med følet der ? Kan det sælges til en god pris ? PS - Prøver altså ikke at være sarkastisk, men aner intet om heste.

Besvaret
Pinse mandag stod der det sødeste lille føl og kikkede på mig da jeg kom ud for at lukke heste ud...
Det lyder nærmest som om det var en overraskelse!!? Jeg mener...det har vel været ret tydeligt at heste-mor var i omstændigheder!? :p Men ja, fin lille heste-ting der kom ud af dét. Hvad skal den bruges til? :rolleyes:
Besvaret
Men ja' date=' fin lille heste-ting der kom ud af dét. Hvad skal den bruges til? :rolleyes:[/quote'] Bøffer ??? Jeg mener... sortbroget osv osv... den skal nok lige blive lidt størrere.... det kan være den smager som kalvekød ??? :laugh:
Besvaret
Bøffer ??? Jeg mener... sortbroget osv osv... den skal nok lige blive lidt størrere.... det kan være den smager som kalvekød ??? :laugh:
"Hamburgkött"...*brrr*...fik købt det da jeg flyttede herover første gang - i god tro. *ptøj*
Besvaret
Stoooop! Man snakker da ikke kød i forbindelse med sådan et lille vidunder? Man snakker da putte-nutte-snak i et højt toneleje?:laugh:
*fnis*...selvfølgelig... "nårrrh...lille vrinske-pwrrrrrrrfff-basse" (Jeg tror bare det forventes at vi SKAL drille lidt....:th2:)
Besvaret

Takker og bukker ... han er super sød og jeg er dybt forelsket i ham... en typisk pigeting. og ja man taler putte nutte ord i højt toneleje om og til ham. Og jeg må sige at jeg er virkelig overasket over så godt Gio taler hestesprog :laugh: Jeg har selvfølgelig købt en lyseblå grime (en ting hesten har "på" hovedet til at trække den i) til ham.. Endnu en pigeting Navnet er også valgt og da han skal ud på show scenen og bestride alle 1 pladser, skal navnet ikke være buller ... Nææ det lille vidunder skal hedde Toffys Golden Refund.. Nej Føllet som sådan var ingen overraskelse og ventet med længsel, især fordi hun gik 8 dage over tiden ( det er lææææææænge når man venter) Overraskelsen var at hun ikke havdet vist nogen som helst tegn på at nu var det ved at være NU. Racen er ikke sortbroget malkeko :rolleye: men American paint horse, de fås både med broget og ensfarvet betræk, men målet er er broget, som den kvikke læser kan se på racens navn. Det er en af verdens største hesteracer i antal, der er knap 1 million registeret heste. Hvis han skulle sælges så er det nok med en kg. pris på ca. 600 kr som han står nu, dvs. en 30.000 kr. Så jeg kan kun anbefale at købe en bøf af okse istedet for. Jeg spiser da gerne hestebøffer, når bare det ikke er egen avl :p det er glimrende kød, men kan nu bedste lide både kalv og ko Vedligeholdelses omkostningerne.. spørg ikke... :scared: Har man heste hjemme er det selvfølgelig billigere end hvis man skal leje sig ind ude på et ridecenter. Vores koster mellem 500 og 1200 pr. måned i foder, strøelse osv. pr. hest, nogle er dyrere at fodre på end andre. Vi har 4 stk.

Besvaret
Håller ni på med Westernridning? Jag har sett några sådana uppvisningar, och vad djupt imponerad. Ska Toffys Golden Refund behållas eller säljas?
Hvis navnet ellers er indikation på noget som helst, så skulle jeg mene svaret var et stort rungende "JA!" *$£$£$£$*... ...hvis jeg al´så må komme med min mening, på en dag der er TOTALT overtaget af en lille dum læder-klat, jagtet af 22 mænd i ens strømper.
Besvaret

Jepper vi rider westernridning, og det er rigtig ridning. Der er ikke noget mere komisk end mænd i ridebukser :lol:1839_m.jpg Så har jeg erfaring med at mænd syns bedre om piger i ridebukser, måske fordi bukserne fås med skind, så de dufter lidt af ny bil Og hvis man er dygtig til at ride så er western imponerende... Jeg kan godt lide at se på de rideklasser hvor hest og rytter skal arbejde med køer (der ikke behøver at være broget) Så kan man se hvad hestene virkelig var til, dengang en mand var en mand og en bøsse nogen man skød med Vi ved ikke helt om $$ barnet skal sælges... det vil tiden vise. Navnet er også lir :D og da ingen heste må hedde det samme i avlsforbundet og det er en "amerikansk" hest så må opfindsomheden frem... og i navnet har jeg endda dækket forfædres navne gennem 5 slægts led :cool: "en lille dum læder-klat, jagtet af 22 mænd i ens strømper" Ses det ikke bare over alt lige for tiden... jeg troede sådanne sportegrene holdt sommerferie

Besvaret
Jeg kan godt lide at se på de rideklasser hvor hest og rytter skal arbejde med køer (der ikke behøver at være broget)
Brogede ryttere ingen adgang...fair nok. ;) Jeg vil ikke engang kommentere dit billede...*fnis* Den slags fetisch´es hører til indendøre, eller i en lukket klub med påkrævet medlemsskab :lol: Go vind med tilbagebetalings-hesten. Ja...den er da sød :)
Besvaret

Kørte forbi Øvedskloster nord for Vombsøen, der havde de sådan en hinderbahn for heste, det må sgu være meget sjovt at kunne få Jolly Jumper til at hoppe rundt med styrmand på sådan en bane. (Er i øvrigt enig i at tights og det i alle afskygninger er bedst til kvinder)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...