Kram78 Skrevet June 8, 2006 Rapporter Skrevet June 8, 2006 Hej folkens Jeg er lige flyttet til Sverige og fået mit person nr. Jeg er også faldet over en audi TT som jeg på det kræftigste overvejer at købe (reg: FMF 720). Der er noget med at man kan sende en sms med reg nr til tlf. nr. 71456, og få et svar på om der er gæld på bilen osv. Man skal dog have SVENSK MOBIL nr. Jeg har stadig en dansk mobil. Hvis du har et svensk mobil nr., vil du være så venlig at sende den sms for mig og videresende svaret til mig på 0045 29721272, så vil jeg være dig evig taknemmelig og giver selvfølgelig en øl/drink, når muligheden byder sig :th2: (Sms'en skulle ikke koste noget ud over almindelig sms takst) se evt. her. http://www.vv.se/templates/page3____2414.aspx Jeg skal nok skrive en besked herinde så snart en af jer venlige sjæle har sendt mig sms'en. ps. tak for et rigtig fedt forum. Hilsen Mark
BS Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 comviq kontant kort kan købes til en billig penge. Så får du selv muligheden for det:th2:
Gio Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 Hvis du har et svensk mobil nr.' date=' vil du være så venlig at sende den sms for mig og videresende svaret til mig på 0045 29721272, så vil jeg være dig evig taknemmelig og giver selvfølgelig en øl/drink, når muligheden byder sig :th2: [/quote']Jeg hjalp hjertens gerne, men jeg har ikke min svenske mobil med (som også bare er et Telia taletids-kort knaldet i en gammel 3-telefon - købt på 5 minutter i Telia-butikken) FYI: Det koster kun alm. sms-takst.
Kram78 Besvaret June 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 8, 2006 Hmmm jeg må se at få fingerne i sådan et kort. Men problemet er bare jeg skal ud og se på bilen i dag kl.17 og er på arbejde til kl.16. Ville jo gerne være godt forberedt når jeg dukker op Mark
BS Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 Du kan jo fortælle ham hvis bilen ellers lever op til din forventning du er int i den og gerne vil købe bla bla men du skal liiiige checke op på gæld osv. Så kan det måske ligefrem være han vil sende sms'en for dig? Hvis ikke han vil kan det være han har noget at skjule?
Guest Trine Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 Hmmm jeg må se at få fingerne i sådan et kort. Men problemet er bare jeg skal ud og se på bilen i dag kl.17 og er på arbejde til kl.16. Ville jo gerne være godt forberedt når jeg dukker op Mark Jeg kan godt gøre det men ikke før jeg kommer hjem til Sverige i eftermiddag.... og jeg er ikke hjemme før tidligst kl 17.
Kram78 Besvaret June 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 8, 2006 Så er den klaret. Man kunne også få fax'et oplysningerne, der stod dog kun til svenske nr. men jeg prøvede alligevel (sidder på arbejde i dk) og den kom sku igennem. Tak for tilbudene om hjælp. Nu skal jeg bare lige være sikker på hvad det her betyder: Hvad betyder ordet: FORDONET? Der står: fordonets status -> FORDONET ÄR I TRAFIK ???? Fordonets skatteförhållande -> FORDONSSKATT BETALD (det jo fint nok, vil jeg tro ) ATT ATERBETALA VID AVSTÄLLNING 1226 KR. (Hvad betyder AVSTÄLLNING?) Fordonets besikningförhållande (Betyder besikning SYN AF BILEN ??) Pft Mark
Homer Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 Fordonet = bilen Fordonet är i trafik = bilen er registreret og der er betalt skat Återbetale... = Hvad får du tilbage i skat hvis du tager bilet ud af trafik i dag (avställar den) Besiktning = syn God fornøjelse...
Soap Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 Tænk fremad! ... audi TT Hvordan vil du have en Odder-barnevogn i den? :th2:
Gio Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 Hvordan vil du have en Odder-barnevogn i den? :th2:Er de to bøjler ikke ISOFIX-beslag!!?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu