repeat Skrevet June 8, 2006 Rapporter Skrevet June 8, 2006 Er der nogen der kender et firma i sverige, som afholder arrangementer med masser af action og adrenalin kick i?? Eks rapelling, overlevelsesture, waterrafting, diverse races osv.?? Overnatning gør heller ikke noget :D Stedet skal helst kunne afholde mere end et arrangement, og helst ligge i rimelig køre afstand af kbh. Og det haster lidt, da det er til d.1/7 og min kammerat er blever brændt af en gang.
Guest jxhab Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 Er der nogen der kender et firma i sverige' date= som afholder arrangementer med masser af action og adrenalin kick i?? Eks rapelling, overlevelsesture, waterrafting, diverse races osv.?? Overnatning gør heller ikke noget :D Stedet skal helst kunne afholde mere end et arrangement, og helst ligge i rimelig køre afstand af kbh. Og det haster lidt, da det er til d.1/7 og min kammerat er blever brændt af en gang. Der er nogle forskellige race arrangmeneter på Sturup i hvert fald. Gocart, range rover cross osv. se mere her: http://www.sturupraceway.dk/Sturup.dk/Produkter%20for/Private/Dig%20og%20vennerne.aspx
repeat Besvaret June 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 8, 2006 Kigger lige på det.......er der andre forslag??
BS Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 Masser af action ved jeg ikke. Men lidt er der. Power boat tror jeg man kalder det. Kbh havn. Når man går fra langelinie kajen over mod lange linie lystbådehavn. Der går man over en lille bro og på den er der noget reklame for det firma. Kan desværre ikke huske hvad det hedder. Men der er fuld knald på og dem der kommer ind ser noget vindblæste ud i ansigterne! Måske det var noget?
repeat Besvaret June 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 8, 2006 Ser lige om jeg kan finde det.....takker. Men kigger efter noget helt ekstraordinært. Det er et 10 års jubilæum, i mandeklubben:thumbup:
BS Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 Ja det skal ihvertfald være noget der rykker. Hvad med at stille op til en Ironman? Det rykker da også
repeat Besvaret June 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 8, 2006 Hehe det skal helst være et adrenalin kick udover det sædvanlige, og det tror jeg ikke alle ville få af en ironman.
thomas_lund Besvaret June 8, 2006 Rapporter Besvaret June 8, 2006 Hvis penge ikke er et problem, så tag på Sturup og kør deres Porsche og Ferrari
repeat Besvaret June 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 8, 2006 JA det på sturp ser rigtig spændende ud. Vi tænker grand prix, med vinderen får en tur i en ferrari. Men vi ville også gerne udfordres i lidt andre ting. Måske vi bare skulle købe lidt produkter hos forskellige steder, for at kombinere det lidt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu