Guest jxhab Besvaret August 15, 2006 Rapporter Besvaret August 15, 2006 Er der nogen af jer der er kommet videre i sagen omkring at få erstattet et stjålet dansk kørekort? For nu er det også vores tur!! Min kæreste havde indbrud i sin bil i går på parkeringspladsen v. ICA Maxi på Ystadsvägen v. 18-tiden imens vi var inde og handle. Knust rude - hurtig væk! Han fik selvfølgelig stjålet sin computertaske med ALT det gode i: Arbejdscomputeren, dokumenter, mobiltelefon, pung, kørekort og ikke mindst nøgler. Så vi måtte også lige ha' fat i låsesmeden i aftes og ha' skiftet alle låse ud! Vi kunne ikke ha' gjort det anderledes, da min kærestes bil har (åbent)/synligt vare/bagagerum med tonede ruder. Jeg kan bare blive så gal over at folk ikke kan holde snitterne for sig selv!!! Så en lille husker til jer andre også... TØM BILEN FØR TYVEN!! Surt.. Jeg mindes Thomas har skrevet tidligere i samme tråd at han har fået sit kørekort?
dalbjerg Besvaret August 15, 2006 Rapporter Besvaret August 15, 2006 Ring ind til lansstyrelsen, og sig i har mistede jeres danske kørekort, de siger så at i skal ringe til de danske og for udleveret et stykke papir, de danske siger så at de selv kan ringe til politiet i danmark, herefter siger de nå ja, og sender så et stykke papir man skal udfylde sætte et billede på, og sende ind, og betale en regning på 500 kroner. Nu kommer det svære så, kørerkortet bliver sendt med posten, men for at få det udleveret skal du have en ven med ned, som har svensk ID (Godkendt svensk id). Før du kan for dit kørekort. Det er vist også nok hvis du selv har noget andet svensk id.
Smølfine Besvaret August 15, 2006 Rapporter Besvaret August 15, 2006 Spørgsmålet er besvaret! :) Min kæreste har lige været hos Tårnby politi. Her skulle han udfylde nogle papirer, bla. med adresse, for at kunne få tilsendt et nyt. Da de så han havde svensk adresse, kunne det først ikke lade sig gøre (den har vi vist hørt før herinde på debatten ), men de kunne godt sende det til hans forældres adresse i Danmark i stedet for. Ingen problemer! Pris: 250 Dkr. og skulle komme med posten inden for en lille uge. :th2: Jeg ved ikke om han har været heldig eller.......
Thomas Besvaret August 15, 2006 Rapporter Besvaret August 15, 2006 Spørgsmålet er besvaret! :) Min kæreste har lige været hos Tårnby politi. Her skulle han udfylde nogle papirer, bla. med adresse, for at kunne få tilsendt et nyt. Da de så han havde svensk adresse, kunne det først ikke lade sig gøre (den har vi vist hørt før herinde på debatten ), men de kunne godt sende det til hans forældres adresse i Danmark i stedet for. Ingen problemer! Pris: 250 Dkr. og skulle komme med posten inden for en lille uge. :th2: Jeg ved ikke om han har været heldig eller....... Næh sådan er det bare hos tårnby politi!!! De er lidt mere flexible end andre steder.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu