Jump to content

Opgradér ALDRIG en IPAQ.......... :(

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

Jeg har lige forsøgt at opgradere en IPAQ 6515 mobile messenger via opgraderingsværktøjet på HP's egen hjemmeside..... Da den manglede 10% meldte den fejl og siden har den bare været HELT død.... Den vil ikke engang tænde....... Så nu har jeg lige smidt 4500 kr ud af vinduet................................... Det er dejligt vejr og jeg tror jeg skal udenfor en tur med mit gevær...... Der må være nogen der skal ha' det dårligere end mig...........:fight::love2: ;)

Besvaret

Du kunne jo totalt aflive din syge IPAQ - et nådesskud ... Nå det er jo egentligt ikke specielt morsomt. Jeg håber da, at du før eller senere får liv i den igen ...

Guest Supermule
Besvaret

Jo for jeg er helt sikker på at det er online opdateringsværktøjet det er galt med!!!

Besvaret

Hvis du vil have en mobile messenger der virker så hent agile messenger. Brugte den på min SPV mobil og den var længder bedre end den originale. I min S200 virker den messenger ganske fint og har ikke behov for upgrade.

Guest Supermule
Besvaret

Nu ved du godt det er en tlf vi snakker om ikke BS?????og IKKE et messenger program til en mobiltlf.....

Besvaret
Jo for jeg er helt sikker på at det er online opdateringsværktøjet det er galt med!!!
"If it ain´t broken...." ;) Hvad får dig til at være så sikker på at det er "online opdateringsværktøjet" der har lavet balladen? Online opdateringssystemer funger jo ofte sådan, at materialet hentes ned først lokalt, og derefter afvikles fra cache - netop for at undgå at "forbindelsen pludselig ryger". Online firmware og bios-opdateringer burde banlyses, hvis de ikke tager højde for klumper i trafikken. Med andre ord: Kan du vælge at hente en fil, og opdatere lokalt...så er det ALTID den man vælger. No questions asked *s*
Guest Supermule
Besvaret

Jamen den fil du henter og opdaterer med, ved du ikke om er korrupt.... Men igen...., tror det er den fil jeg har hentet og opdateret med lokalt, der er helt galt....

Besvaret
Jamen den fil du henter og opdaterer med, ved du ikke om er korrupt.... Men igen...., tror det er den fil jeg har hentet og opdateret med lokalt, der er helt galt....
Den skulle meget gerne blive crc-tjekket idet du sætter opdateringen igang. Ellers så er Ipaq-padderne nogle...ja, padder ;)
Guest Supermule
Besvaret

Eller også virker opdateringen ganske enkelt ikke........... Det virker lidt underligt at den kommer bagefter og siger den ikke kan genkende ROM versionen på en Device SKU fil.....

Besvaret
Eller også virker opdateringen ganske enkelt ikke........... Det virker lidt underligt at den kommer bagefter og siger den ikke kan genkende ROM versionen på en NUU fil.....
Hvad er andre folks erfaringer med opdatering af deres iPaq´s? (i deres support-fora)
Guest Supermule
Besvaret

De kører ikke med bruger feedback i deres online hjælp...

Hvad er andre folks erfaringer med opdatering af deres iPaq´s? (i deres support-fora)
Guest Supermule
Besvaret

Lidt underligt at den ikke kan finde ROM versionen.....

Guest Supermule
Besvaret

I will go ahead and escalate this case to concerned department. They will work on this and fix this issue at the earliest. I suggest that you keep monitoring the same website for further updates. De har nogle probs med den update åbentbart....

Guest Supermule
Besvaret

Det kunne jeg ikke få et svar på....... :( Det var en inder jeg chattede med, men jeg skal forbi HP mandag alligevel. Så kan de kigge på den oppe i Allerød....

Ja..men-øhh...du sidder med en ubrugelig pda/telefon nu - hvad ville de lige gøre ved det?
Guest ThomasO
Besvaret

HP support... ha ha ha .... det er en joke.... he he he... de har taget det bedste fra Compaq... så nu hedder det noget i retning af "HP dont care"... Har et par sager hvor jeg ikke engang kan få svar på - om de kan reparere deres eget produkt inden for deres on-site service agreement. Prøv at holde dem op på en tidshorisont, og husk riflen Mule. Jeg har kun set dem overgået af kluddermiklerne hos IBM. :mad:

Guest Supermule
Besvaret

Jamen så kommer min M82'er med til Allerød.......:fight: Jeg går bare igennem deres varemodtagelse og hører om det er muligt at få lagt en ny version ind på tlf....

HP support... ha ha ha .... det er en joke.... he he he... de har taget det bedste fra Compaq... så nu hedder det noget i retning af "HP dont care"... Har et par sager hvor jeg ikke engang kan få svar på - om de kan reparere deres eget produkt inden for deres on-site service agreement. Prøv at holde dem op på en tidshorisont, og husk riflen Mule. Jeg har kun set dem overgået af kluddermiklerne hos IBM. :mad:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...