Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle ...... ros ...... jeg er en af alle alle alle nye tilflyttere til sverige, jeg er så grøn på området at man kan blive,, 1-hvordan finder jeg et attraktiv område nære broen? hjælp mig her 2-søge nye byggeri >andels bolig til en rimeligt pris (65-80m)? hjlæp mig her 3-hva skal jeg gøre til at starte med? jeg har en del spørgsmål som jeg vil gerne have svare på inden jeg bestemme mig hjælp hjælp>>> tak til alle patrick:new:

Besvaret
Hej alle ...... ros ...... jeg er en af alle alle alle nye tilflyttere til sverige, jeg er så grøn på området at man kan blive,, 1-hvordan finder jeg et attraktiv område nære broen? hjælp mig her 2-søge nye byggeri >andels bolig til en rimeligt pris (65-80m)? hjlæp mig her 3-hva skal jeg gøre til at starte med? jeg har en del spørgsmål som jeg vil gerne have svare på inden jeg bestemme mig hjælp hjælp>>> tak til alle patrick:new:
Brug søgefunktionen. Så finder du svar på alle dine spørgsmål.
Besvaret
Brug søgefunktionen. Så finder du svar på alle dine spørgsmål.
Jeps...brug lidt tid på søgeren herinde, og din IQ stiger stille og roligt :) Udover dét, så har www.hemnet.se også en mulighed for at søge på nyproduktioner. Så har du lidt at starte med. Og igen..brug søgefunktionen! :rolleyes:
Guest carspar
Besvaret

Vi skal sälge en 3 v. lejlighed i Lund til indflytning februar 2007? Den ligger höjt i det nordlige Lund med fri udsigt over hele Öresund fra Malmö og hele vejen op og ud over SKånesletten. . Vi har köbt et nyt hus i Sydskåne. Interesseret eller er Lund for langt väk?? Vi pendler selv til Bröndby og Hilleröd hver dag

Guest Mogens
Besvaret
Vi skal sälge en 3 v. lejlighed i Lund til indflytning februar 2007? Den ligger höjt i det nordlige Lund med fri udsigt over hele Öresund fra Malmö og hele vejen op og ud over SKånesletten.
Jég kunne godt tænke mig at få lidt facts på en PM om dét salgsobject - om muligt... ;)
Besvaret
Vi skal sälge en 3 v. lejlighed i Lund til indflytning februar 2007?
Jeg vil også MEGET GERNE være med på en kigger. På forhånd tak. Jørgen Wassmann
Guest carspar
Besvaret

Til jer alle så vi jeg lave lidt materiale her i weekenden. Jeg har ikke sat det til salg hos en mägler endnu. Men i hörer fra mig snart

Besvaret
Vi skal sälge en 3 v. lejlighed i Lund til indflytning februar 2007? Den ligger höjt i det nordlige Lund med fri udsigt over hele Öresund fra Malmö og hele vejen op og ud over SKånesletten. . Vi har köbt et nyt hus i Sydskåne. Interesseret eller er Lund for langt väk?? Vi pendler selv til Bröndby og Hilleröd hver dag
Fra Sydskåne til Hillerød ????? :scared::flov::rolleye: Altså, en gang hvor jeg havde 1 time og 10 minutters pendlingsafstand hver vej satte jeg mig ned med lommeregneren og udførte regnestykket 70 (minutter) * 2 (retninger) * 20 (arbejdsdage i måneden) * 11 (arbejdsmåneder). Det er 30800 minutter om året. Hvilket er 513 timer om året. Divideret med 24 så er det lig med 21 HELE DØGN. Jeg fik et chock. Og en åbenbarelse. Mit liv er sgu' for kort til at skænke væk i busser og tog.
Guest carspar
Besvaret

Send mig jeres e-mail adresse så får i de vedhäftede filer retur med billeder tegninger og lidt skriv om boligen. Jeg kan ikke vedhäfte i PM her i forummet.

Besvaret

Jeg har snart en 2.5 m2 lejl. på 72 m 2 tilsalg. Ligger lige ved siden af Hilton hotel på Triangeln. Der er nyt badeværelse, stengulv i køkken og gang samt paket i resten af lejligheden. Mangler at få den vurderet, derfor har jeg pt. ikke en pris. ... to be continued ;o)

Guest carspar
Besvaret

Jeg lägger den på köb og salg under Lejlighed i Lund til salg

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...