emre Skrevet June 15, 2006 Rapporter Skrevet June 15, 2006 hej folkens har lige et spørgsmål som jeg håber at bliver svaret..hvis man importere en bil til sverige.hvem skal man meddele til at man har bil?jeg tænker på at jeg arbejder i DK og bor i sverige...Told og skat?kan man få mere fradrag?
Gio Besvaret June 15, 2006 Rapporter Besvaret June 15, 2006 hej folkens har lige et spørgsmål som jeg håber at bliver svaret..hvis man importere en bil til sverige.hvem skal man meddele til at man har bil?jeg tænker på at jeg arbejder i DK og bor i sverige...Told og skat?kan man få mere fradrag?Nu stopper legen..jeg giver op.... Emre, for pokker.....jeg undres
nielsen.se Besvaret June 15, 2006 Rapporter Besvaret June 15, 2006 hej folkens har lige et spørgsmål som jeg håber at bliver svaret..hvis man importere en bil til sverige.hvem skal man meddele til at man har bil?jeg tænker på at jeg arbejder i DK og bor i sverige...Told og skat?kan man få mere fradrag? Du skal som sådan ikke meddele nogen andre at du har bil. Med hensyn til fradrag så er det jo renterne fra billånet du kan trække fra på din selvangivelse sammen med befordringen. Arbejder du i DK er det på den danske selvangivelse. Der er ikke yderligere fradragsmuligheder desværre
MC Manden Besvaret June 15, 2006 Rapporter Besvaret June 15, 2006 Tillykke !!!! Nu stopper legen..jeg giver op.... Emre, for pokker.....jeg undres Emre... Du stiller de spørgsmål alle andre har fået svar på ... SØG OG DU SKAL FINDE... Men, det er lykkedes dig at få Gio til at give op... Det er en præstation. Han hjælper alle, og kommer så tit med guldkorn. Når du kan få ham til at give op, så har du VIRKELIG stillet dumme spørgsmål. Jeg tror helt ærligt at du skulle blive boende i DK. Du klarer aldrig at få en adresse, cpr-nr, bil, kørekort/ID-kort og hvad der ellers skal til i Sverige. Jeg er lidt i tvivl om du magter at købe ind, bestille pizza eller få en burger hos MacD.
emre Besvaret June 15, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 15, 2006 hvad er der GIO??må man ikke spørge i dette forum??eller er det kun velegnet til "bestemte" personer..som jeg ved i et forum er det et debatforum hvor man stiller sine spørgsmål og så venter man på nogle søde mennesker som vil besvare ens indlæg..jeg tvinger ikke folk ikke til at komme af med erfaringer...jeg sys bare generelt at der er nogen personer her som kun er ud efter provekere og som er til ingen nøtte på forummet..Man er jo ny herinde og vil gerne have erfaringer som har prøvet de ting som jeg ikke har desværre endnu..Men tak for din Svar nielsen...sætter pris på dine svar..gad alle var som dem, men nejjjjj.... fortsat god dag...
MC Manden Besvaret June 15, 2006 Rapporter Besvaret June 15, 2006 hvad er der GIO??må man ikke spørge i dette forum??eller er det kun velegnet til "bestemte" personer..som jeg ved i et forum er det et debatforum hvor man stiller sine spørgsmål og så venter man på nogle søde mennesker som vil besvare ens indlæg..jeg tvinger ikke folk ikke til at komme af med erfaringer...jeg sys bare generelt at der er nogen personer her som kun er ud efter provekere og som er til ingen nøtte på forummet..Man er jo ny herinde og vil gerne have erfaringer som har prøvet de ting som jeg ikke har desværre endnu..Men tak for din Svar nielsen...sætter pris på dine svar..gad alle var som dem, men nejjjjj.... fortsat god dag... Jamen for fanden da... Alle de spørgsmål du stiller er jo besvaret før. Søg nu efter svaret... Man gider da ikke blive ved med at svare på de samme spørgsmål. Når der kommer nogle nye spørgsmål, så svares der ivrigt på dem, og man hjælper hinanden... Men, vi kan jo blive ved med at gentage os selv, vel ?? Vær nu lidt aktiv, og søg selv efter dine svar. Forvent ikke at alle gider hjælpe dig i hoved og røv
Homer Besvaret June 15, 2006 Rapporter Besvaret June 15, 2006 hej folkens har lige et spørgsmål som jeg håber at bliver svaret..hvis man importere en bil til sverige.hvem skal man meddele til at man har bil?jeg tænker på at jeg arbejder i DK og bor i sverige...Told og skat?kan man få mere fradrag? Du skal meddele følgende at du har fået bil: 1. Din mor - så ved hun at du ikke behøver at tage toget ud for at besøge hende 2. Udlejeren af dit klubværelse - så ved han at det ikke er nogle fremmede der er begyndt at parkere i vaskekælederen 3. Din arbejdsgiver - de vil meget gerne vide at den fælles ulykkesforsikring på medarbejderne nu bliver dobbelt så dyr 4. Told & Skat - Du bliver jo beskattet hver gang du starter motoren - mener det er 500 kr. pr. gang, men er ikke sikker! 5. Politiet - De etablerer permanent vejspærring ved Lernacken og slipper dig ikke igennem til Danmark 6. Kommunen - De skal trække i evt. skyldig kontanthjælp - nu er du jo blevet bilejer, så du må have masser af penge ..find selv på flere... Eller du kunne gøre sådan: 1. Køb bilen 2. Registrér den 3. Betal vejskat 4. Skaf forsikring (hvis du er i tvivl om hvad den koster, så bare spørg herinde!! :D ) 5. KØR!
Guest jxhab Besvaret June 15, 2006 Rapporter Besvaret June 15, 2006 hej folkens har lige et spørgsmål som jeg håber at bliver svaret..hvis man importere en bil til sverige.hvem skal man meddele til at man har bil?jeg tænker på at jeg arbejder i DK og bor i sverige...Told og skat?kan man få mere fradrag? Emre. Du bor i Sverige. Told og Skat er fuldstændig ligeglad med hvad du ejer og har i Sverige.. Biler skal meldes til VV, www.vv.se der er massere af svar derinde og ellers brug søge funktionen. =)
Admin Besvaret June 15, 2006 Rapporter Besvaret June 15, 2006 hvad er der GIO??må man ikke spørge i dette forum??eller er det kun velegnet til "bestemte" personer..som jeg ved i et forum er det et debatforum hvor man stiller sine spørgsmål og så venter man på nogle søde mennesker som vil besvare ens indlæg..jeg tvinger ikke folk ikke til at komme af med erfaringer...jeg sys bare generelt at der er nogen personer her som kun er ud efter provekere og som er til ingen nøtte på forummet..Man er jo ny herinde og vil gerne have erfaringer som har prøvet de ting som jeg ikke har desværre endnu..Men tak for din Svar nielsen...sætter pris på dine svar..gad alle var som dem, men nejjjjj.... fortsat god dag... Det er god skik lige at kigge forummet igennem, for at se om dette ikke skulle være besvaret i nogle af de 54000 andre indlæg.
nielsen.se Besvaret June 15, 2006 Rapporter Besvaret June 15, 2006 Emre. Du bor i Sverige. Told og Skat er fuldstændig ligeglad med hvad du ejer og har i Sverige.. QUOTE] Hmm hvad med renterne (På bil og boliglån), måske skat er ligeglad om man opgiver dem eller ej. men det er da rart at få dem trukket fra i indkomstskatten.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu