Jump to content

Ny på debatten? --> Tips til Søgning

Recommended Posts

Guest jxhab
Skrevet

Nu har jeg set flere efterhånden som spøger om de samme ting og flere som siger brug dog søgefunktionen. Her kommer lidt tips til søge funktionen. Problemet med at finde information er desværre tit at man ikke ved hvad man skal søge efter og hvilke ord man skal skrive. Hvis man klikker på søgefunktionen, så kan man se at man kan søge på nøgleord og man kan vælge om man vil søge i hele meddelsen eller kun i overskriften. Dette er et godt værktøj som man med fordel kan bruge i sin søgning. Er man f.eks interesseret i Bilforsikringenr så kan man skrive Bilforsikring i søgefeltet, eller man kan vælge at skrive billig bilforsikring, hvis det er det man er ude efter. Man har også muligehd for at søge på emner hvor der er givet svar og man har også mulighed for at vælge hvilke kategorier man skal søge i. Det giver måske ikke så meget mening at søge på børnepasning og "dagis" i Bil, Mc og Båd. Forskellige ord som kan hjælpe en på vej angående forsikringer til biler kunne være: forsikring af mercedes billig bilforsikring bilforsikring Forskellige ord som kan hjælpe en på vej angående personummer kunne være: svensk personnummer svensk cpr cpr nummer personnummer Forskellige ord som kan hjælpe en på vej angående dagpleje og børnepasning kunne være: dagpleje dagis dagplejehjælp børnepasning børnehave God Jagt.. Søgefunktionen er ganske god, det handler bare om at skrive de rigtige ord ind i. I bund og grund, handler det faktisk bare om at kunne formulere sine spørgsmål i stikord, overskrifter og ikke i sætninger!

Besvaret
Nu har jeg set flere efterhånden som spøger om de samme ting og flere som siger brug dog søgefunktionen. Her kommer lidt tips til søge funktionen.
Go lille guide! Den bliver lige stick´et lidt.... :th2:
  • 11 months later...
Besvaret
Nu har jeg set flere efterhånden som spøger om de samme ting og flere som siger brug dog søgefunktionen. Her kommer lidt tips til søge funktionen. Tak så behøves jeg ikke skrive flere indlæg med stavefejl ... :) fru.w

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...