Jump to content

Ny børnetøjs webshop - annoncering?

Recommended Posts

Guest PeterK
Skrevet

Hej! Vi starter en svensk webshop med dansk designertøj til børn i alderen 0-8 år. Forretningen hedder www.luckylittleme.se MEN da designer/kvalitets børnetøj ofte er et storbyfænomen, savner vi nogle foreslag til hvilke relevante medier der findes i Stockholm, Göteborg og til dels Malmø området!? Hvilke dameblade, børnemagasiner er de mest populære i Sverige? Vi ved at der bor mange børnefamilier i Bunkeflo/Klagshamn området som ikke kun køber H&M:) Hvilke lignende områder findes der i Stockholm og Göteborg? Er der nogle som har nogle kreative foreslag til annoncering/profilering i Stockholm/Göteborgområdet, specielt til en webshop som vores der ikke har et marketingbudget som Microsoft:laugh: ?? Tak for hjælpen og kig evt. ind på vores site!!!

Besvaret

et populært damemagasin/modeblad er Plaza Kvinna - det udkommer i 100000 eksemplarer og er landsdækkende - Da jeg sælger smykker til smykkeforretninger i hele sverige har jeg spurgt forhandlere over hele landet hvilke magasiner vi skulle reklamere i, og alle har nævnt modemagasinet Plaza kvinna.

Guest PeterK
Besvaret
et populært damemagasin/modeblad er Plaza Kvinna - det udkommer i 100000 eksemplarer og er landsdækkende - Da jeg sælger smykker til smykkeforretninger i hele sverige har jeg spurgt forhandlere over hele landet hvilke magasiner vi skulle reklamere i' date=' og alle har nævnt modemagasinet Plaza kvinna.[/quote'] Ok.....Vi studerer bladet nærmere og kigger eller´s på hylderne i kiosker og supermarkeder!!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...