Guest PeterK Skrevet June 16, 2006 Rapporter Skrevet June 16, 2006 Hej! Vi starter en svensk webshop med dansk designertøj til børn i alderen 0-8 år. Forretningen hedder www.luckylittleme.se MEN da designer/kvalitets børnetøj ofte er et storbyfænomen, savner vi nogle foreslag til hvilke relevante medier der findes i Stockholm, Göteborg og til dels Malmø området!? Hvilke dameblade, børnemagasiner er de mest populære i Sverige? Vi ved at der bor mange børnefamilier i Bunkeflo/Klagshamn området som ikke kun køber H&M:) Hvilke lignende områder findes der i Stockholm og Göteborg? Er der nogle som har nogle kreative foreslag til annoncering/profilering i Stockholm/Göteborgområdet, specielt til en webshop som vores der ikke har et marketingbudget som Microsoft:laugh: ?? Tak for hjælpen og kig evt. ind på vores site!!!
Michael Rasmussen Besvaret June 16, 2006 Rapporter Besvaret June 16, 2006 et populært damemagasin/modeblad er Plaza Kvinna - det udkommer i 100000 eksemplarer og er landsdækkende - Da jeg sælger smykker til smykkeforretninger i hele sverige har jeg spurgt forhandlere over hele landet hvilke magasiner vi skulle reklamere i, og alle har nævnt modemagasinet Plaza kvinna.
Guest PeterK Besvaret June 17, 2006 Rapporter Besvaret June 17, 2006 et populært damemagasin/modeblad er Plaza Kvinna - det udkommer i 100000 eksemplarer og er landsdækkende - Da jeg sælger smykker til smykkeforretninger i hele sverige har jeg spurgt forhandlere over hele landet hvilke magasiner vi skulle reklamere i' date=' og alle har nævnt modemagasinet Plaza kvinna.[/quote'] Ok.....Vi studerer bladet nærmere og kigger eller´s på hylderne i kiosker og supermarkeder!!
Jenny Besvaret June 18, 2006 Rapporter Besvaret June 18, 2006 Vi föräldrar är en populär tidning att köpa/prenumera på för oss som har småbarn. Där kanske ni kunde annonserat ?
Jenny Besvaret June 18, 2006 Rapporter Besvaret June 18, 2006 Kom på en bra sida med. Familjeliv.se har många medlemmar och jag vet att företag kan annonsera på den sidan ! Lycka till !
Guest carspar Besvaret June 18, 2006 Rapporter Besvaret June 18, 2006 Her er oversigten over tidskrifter i Sverige, det er stort set kun disse 2 der disktribuerer dem http://www.interpress.se/ http://www.tidsam.se/allm/controller?action=GetAllmInfo Sammenlign dem med dem du ser i butikkerne, eller ring til dem og hjör hvor mange lösere i din målgruppe de enkelte har. Hav en god dag
biz Besvaret June 23, 2006 Rapporter Besvaret June 23, 2006 Metro er da obvious imho ! Bli´r læst af en million milliard mennesker hver dag ! ;) :)
Guest PeterK Besvaret June 25, 2006 Rapporter Besvaret June 25, 2006 Takker takker....God inspiration!!!!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu