Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Det ligner et lille rum, et slags forstørret kosteskab på tegningen, men hvad er det egentlig og hvad står KLK for? På forhånd tak
Klädkammer...altså garderobe/skab
Besvaret
Ska man vara petig så är en klädkammare ett litet rum' date=' en "walk-in-closet" typ. Pulterrum, heter det inte så på danska?[/quote']"Pulterrum"/"Pulterkammer" er mere et rode-rum, eller et loftsrum.
Besvaret
Ska man vara petig så är en klädkammare ett litet rum' date=' en "walk-in-closet" typ. Pulterrum, heter det inte på danska?[/quote'] KLK ville jeg nok kalde et påklædningsværelse. (men det kommer selvfølgelig an på hvor stort det er.)
Besvaret
Ska man vara petig så är en klädkammare ett litet rum' date=' en "walk-in-closet" typ. Pulterrum, heter det inte så på danska?[/quote'] Tror lidt det er et svensk fænomen, da men i Danmark blot ville have regnet kvadratmetrene med i det samlede areal og derfor slet ikke havde betegnet "rummet" med en særlig betegnelse. Som jeg har forstået det regner man ikke KLK med i boligens areal.
Besvaret
Tror lidt det er et svensk fænomen' date=' da men i Danmark blot ville have regnet kvadratmetrene med i det samlede areal og derfor slet ikke havde betegnet "rummet" med en særlig betegnelse. Som jeg har forstået det regner man ikke KLK med i boligens areal.[/quote']Selvfølgelig gør man da det, medmindre det ligger under et skråtag. Det er nufortiden status at have et påklædningsværelse, men personlig vil jeg hellere have de ekstra kvadratmeter i min stue, jeg synes KLK er facit af en dårlig arkitekt, eller dårligt placerede vinduer (KLK behøver nemlig ikke have vindue).
Besvaret
Selvfølgelig gør man da det, medmindre det ligger under et skråtag.
Alt i vores lejlighed der er betegnelsen KLK har skråtag. En fancy mellemgang til påklædning, er jeg helt enig i er dårlig rumudnyttelse...
Besvaret

Så märkligt...Jag älskar klädkammare! Min mamma har en i sin lägenhet, ca 1,5 x 3 meter, med skåp och massor av plats att lägga undan väskor och annat "stort" som man har svårt att få plats med på andra ställen. Så slipper man en massa garderober i andra rum som verkligen tar upp viktigt utrymme.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...