CAC Skrevet June 16, 2006 Rapporter Skrevet June 16, 2006 Det ligner et lille rum, et slags forstørret kosteskab på tegningen, men hvad er det egentlig og hvad står KLK for? På forhånd tak
Gio Besvaret June 16, 2006 Rapporter Besvaret June 16, 2006 Det ligner et lille rum, et slags forstørret kosteskab på tegningen, men hvad er det egentlig og hvad står KLK for? På forhånd takKlädkammer...altså garderobe/skab
Mohlin Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Ska man vara petig så är en klädkammare ett litet rum, en "walk-in-closet" typ. Pulterrum, heter det inte så på danska?
Gio Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Ska man vara petig så är en klädkammare ett litet rum' date=' en "walk-in-closet" typ. Pulterrum, heter det inte så på danska?[/quote']"Pulterrum"/"Pulterkammer" er mere et rode-rum, eller et loftsrum.
Fagerborn Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Ska man vara petig så är en klädkammare ett litet rum' date=' en "walk-in-closet" typ. Pulterrum, heter det inte på danska?[/quote'] KLK ville jeg nok kalde et påklædningsværelse. (men det kommer selvfølgelig an på hvor stort det er.)
Guest Trine Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Ska man vara petig så är en klädkammare ett litet rum' date=' en "walk-in-closet" typ. Pulterrum, heter det inte så på danska?[/quote'] Tror lidt det er et svensk fænomen, da men i Danmark blot ville have regnet kvadratmetrene med i det samlede areal og derfor slet ikke havde betegnet "rummet" med en særlig betegnelse. Som jeg har forstået det regner man ikke KLK med i boligens areal.
Fagerborn Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Tror lidt det er et svensk fænomen' date=' da men i Danmark blot ville have regnet kvadratmetrene med i det samlede areal og derfor slet ikke havde betegnet "rummet" med en særlig betegnelse. Som jeg har forstået det regner man ikke KLK med i boligens areal.[/quote']Selvfølgelig gør man da det, medmindre det ligger under et skråtag. Det er nufortiden status at have et påklædningsværelse, men personlig vil jeg hellere have de ekstra kvadratmeter i min stue, jeg synes KLK er facit af en dårlig arkitekt, eller dårligt placerede vinduer (KLK behøver nemlig ikke have vindue).
Guest Trine Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Selvfølgelig gør man da det, medmindre det ligger under et skråtag. Alt i vores lejlighed der er betegnelsen KLK har skråtag. En fancy mellemgang til påklædning, er jeg helt enig i er dårlig rumudnyttelse...
Mohlin Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Så märkligt...Jag älskar klädkammare! Min mamma har en i sin lägenhet, ca 1,5 x 3 meter, med skåp och massor av plats att lägga undan väskor och annat "stort" som man har svårt att få plats med på andra ställen. Så slipper man en massa garderober i andra rum som verkligen tar upp viktigt utrymme.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu