Gio Skrevet June 19, 2006 Rapporter Skrevet June 19, 2006 http://www.oresunddirekt.com/forumsubject.aspx?type=reply〈=1013&id=36419 "Sunddebat er kun for de inviterede - Her skal man helst holde sine EGNE meninger væk. Det er sammenspist og megen klappen hinanden på ryggen."
Guest Supermule Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 Det er det jeg hele tiden har sagt......... ;) :D
BS Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 Man kan da sagtens komme med sine egne menninger. Bare de ligner vores:laugh: "Ja hold da op der er gang iden, de er jo ved at lynche folk derinde!"
Persson Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 Ja, og som sædvanligt er der ingen der kikker på datoer ..
Gio Besvaret June 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 19, 2006 Ja' date=' og som sædvanligt er der ingen der kikker på datoer ..[/quote']Du skal ikke tale for mig...jeg var godt klar over at indlægget på øresunddirekt var gammelt. Synes bare det fortjente at blive nævnt, hvis nu nogle kunne finde det underholdende.
plup Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 Nogle af besvarelserne er jo også fra april/maj i år, så den er jo åbentbart stadig aktuel...
Persson Besvaret June 19, 2006 Rapporter Besvaret June 19, 2006 Du skal ikke tale for mig...jeg var godt klar over at indlægget på øresunddirekt var gammelt. Synes bare det fortjente at blive nævnt' date=' hvis nu nogle kunne finde det underholdende.[/quote'] Ingen grund til at føle dig skudt for tæt, jeg syntes bare det var humoristisk at det ikke kun er her - at folk finder 1½ år gamle tråde frem og svarer på dem som var de fra i går.
Lynge Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 He he Gio godt fundet det var da humør, de brokker sig over at der bliver hakket herinde også begynder de selv ha ha det er sku humor. Jeg er forresten også ved at være godt hævet halsen efter alle den gange jeg er blevet lynchet af de der 2 Juve fans og har dinglet fra et træ i flere dage:tongue2:
ulmus Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Tja, som den "anonym"e skriver: På Øresunddirekt's forum er der stille. Ja, men der skal da netop ikke være stille, så er debatten da overflødig. Der skal sq da debatteres, også selvom vi/I af og til går over stregen. Det kan da være meget underholdende. Folk, der henvender sig, får da som regel hjælp, når de spørger. Det kan godt være, at de lige skal en masse sludder igennem først, men hjælp får de. Eller hva?? Har jeg misforsået noget?? (Og måske er rønnebærrene sure, fordi Øresunddirekt ikke fik lov til at samarbejde med Sunddebatten, da de ønskede det, hvorefter de selv startede en halvdød debat.)
Gio Besvaret June 20, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2006 (Og måske er rønnebærrene sure' date=' fordi Øresunddirekt ikke fik lov til at samarbejde med Sunddebatten, da de ønskede det, hvorefter de selv startede en halvdød debat.)[/quote']De troede vist de kunne få det hele gratis, og alt skulle primært relatere sig som kommende fra Øresunddirekt, og ikke Sunddebatten...har jeg ret? (Kan ikke lige huske detaljerne) Og ja...i en debat er der meninger, kanter og uenigheder. Visse folk opfatter dette som "larm", og kaster straks op i et andet forum, hvor de, måske, selv har lidt mere anciennitet eller noget at skulle have sagt. Måske netop fordi der ikke sker en dyt i netop dét forum ;) Sagt med andre ord: I det virkelige liv er der brug for debat og dørmænd...og det er der så sandelig også herinde
ulmus Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 De troede vist de kunne få det hele gratis, og alt skulle primært relatere sig som kommende fra Øresunddirekt, og ikke Sunddebatten...har jeg ret? (Kan ikke lige huske detaljerne) Og ja...i en debat er der meninger, kanter og uenigheder. Visse folk opfatter dette som "larm", og kaster straks op i et andet forum, hvor de, måske, selv har lidt mere anciennitet eller noget at skulle have sagt. Måske netop fordi der ikke sker en dyt i netop dét forum ;) Sagt med andre ord: I det virkelige liv er der brug for debat og dørmænd...og det er der så sandelig også herinde Netop. Jeg tror, de ville "lukke munden" på administrator, fordi han havde en bedre informationsside, nemlig Scanianet, end de selv, og Sunddebatten havde rigtig megen gang i den. Og hvem ved: "anonym" kunne jo godt være "dem selv" for at lave lidt rav i den.
Admin Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 (Og måske er rønnebærrene sure' date=' fordi Øresunddirekt ikke fik lov til at samarbejde med Sunddebatten, da de ønskede det, hvorefter de selv startede en halvdød debat.)[/quote'] Det er vist en halv vind du løber med der....
claus Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 He he Gio godt fundet det var da humør, de brokker sig over at der bliver hakket herinde også begynder de selv ha ha det er sku humor. Jeg er forresten også ved at være godt hævet halsen efter alle den gange jeg er blevet lynchet af de der 2 Juve fans og har dinglet fra et træ i flere dage:tongue2: Vi er slet ikke færdige med dig endnu :D :D
ulmus Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Det er vist en halv vind du løber med der.... Er det?? HM.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu