Gio Skrevet June 20, 2006 Rapporter Skrevet June 20, 2006 Jeg har fået fremskaffet 3 billetter til VM finalen i fodbold. 3 pladser øverst på tribunen med ventilation og skygge. Har dog fået at vide der kan være begrænset udsyn, men jeg siger pyt - Bare det at kunne sige, at man har været der! Pladserne kan ses her: http://peecee.dk/?id=43292 Først til mølle…
Guest Supermule Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Dem vil jeg gerne købe..... Kommer du ud med dem??
Gio Besvaret June 20, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2006 Dem vil jeg gerne købe..... Kommer du ud med dem??Hvad vil du gi´? ;)
Guest Supermule Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Det du forlanger....Dog maks 1500 stykket
Gio Besvaret June 20, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2006 Det du forlanger....Dog maks 1500 stykketJeg går ud fra du HAR kigget på linket!? ;)
plup Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Hahaaa hvor godt - god tur Supermule :lol:
Guest Supermule Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Ja det har jeg..... Jeg går ud fra du HAR kigget på linket!? ;)
Guest Supermule Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 husk nu.... Den der ler sidst, ler bedst.... ;) Hahaaa hvor godt - god tur Supermule :lol:
Gio Besvaret June 20, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2006 husk nu.... Den der ler sidst' date=' ler bedst.... ;)[/quote']Hvis ikke du kan tage det som den joke det ér, så er det sgu´ varmere i Vellinge end her i Malmö ;)
Guest Supermule Besvaret June 20, 2006 Rapporter Besvaret June 20, 2006 Det ved jeg ikke Gio.... De bliver solgt pt for 4000€ stykket i Berlin..... Så joke ved jeg ikke......... ;)
Lars C Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Det er fa'me den bedste tråd længe Jeg byder over mulen :th2:
MC Manden Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Emre = Supermule ?? Der tegner sig et moenster :lol:
Guest Supermule Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 For dem der IKKE lige kan fatte det..... Gio har 3 billetter til VM finalen i fodbold. Det er en joke..... Jeg er godt klar over det. Det var jeg med det samme..... OG billetterne koster 4000€ stykket på det sorte marked i Berlin. Pr stk..... Falder næppe i pris op mod finalen.... Men det sjove er at Gio var i tvivl om jeg havde forstået den....Så er internettet jo så taknemmeligt at man rent faktisk kan hænge Gio ud for 3 billetter og det så er hans problem at skaffe dem.....;) Dernæst ville man jo sælge dem igen med meget god fortjeneste........:D
Gio Besvaret June 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 21, 2006 Det er en joke..... Jeg er godt klar over det. Det var jeg med det samme..... Men det sjove er at Gio var i tvivl om jeg havde forstået den....Så er internettet jo så taknemmeligt at man rent faktisk kan hænge Gio ud for 3 billetter og det så er hans problem at skaffe dem.....;) Dernæst ville man jo sælge dem igen med meget god fortjeneste........:DWrong aanswer, Haans! Du handler i ond tro - det gør jeg ikke. Indlægget er postet i "Off Topic", med et link til et billede der kun kan grines af, medmindre man ikke ejer ét gram humor. At du så mener du kan "tage den videre", og hænge mig op på dem pludselig....er jo heeeelt til grin. Skal jeg så også hænge dig op på dine fart-overskridelser, som du så stout informerer om i en del tråde? Kunne aldrig falde mig ind. :p
Guest Supermule Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Det skal du jo bevise..... ;) og det bliver jo svært.....:D For nogle handler det om at være der og ikke nødvendigvis at se kampen.....Wrong aanswer, Haans! Du handler i ond tro - det gør jeg ikke. Indlægget er postet i "Off Topic", med et link til et billede der kun kan grines af, medmindre man ikke ejer ét gram humor. At du så mener du kan "tage den videre", og hænge mig op på dem pludselig....er jo heeeelt til grin. Skal jeg så også hænge dig op på dine fart-overskridelser, som du så stout informerer om i en del tråde? Kunne aldrig falde mig ind.
Gio Besvaret June 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 21, 2006 Jeg gir´ op... Held & lykke med kampen
Guest Supermule Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Tak skal du ha'.... Kommer du ud med billetterne????? ;) Jeg gir´ op... Held & lykke med kampen
Guest jxhab Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 For dem der IKKE lige kan fatte det..... Gio har 3 billetter til VM finalen i fodbold. Det er en joke..... Jeg er godt klar over det. Det var jeg med det samme..... OG billetterne koster 4000€ stykket på det sorte marked i Berlin. Pr stk..... Falder næppe i pris op mod finalen.... Men det sjove er at Gio var i tvivl om jeg havde forstået den....Så er internettet jo så taknemmeligt at man rent faktisk kan hænge Gio ud for 3 billetter og det så er hans problem at skaffe dem.....;) Dernæst ville man jo sælge dem igen med meget god fortjeneste........:D Jesus.. Det er da godt du ikke er ansat hos forbrugerstyrrelsen, med din fortolkning af købeloven .. Nå men Gio nu har jeg jo budt hvonår kommer du så med billetterne!
Guest Supermule Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 I har en meget firkantet form for humor..... I skal til at nuancere jer lidt....:D
Guest jxhab Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 I har en meget firkantet form for humor..... I skal til at nuancere jer lidt....:D hehe ja det er nok fordi jeg ikke er lige med på noderne.. beklager =)
Madsen Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Så er internettet jo så taknemmeligt at man rent faktisk kan hænge Gio ud for 3 billetter og det så er hans problem at skaffe dem.....;) Dernæst ville man jo sælge dem igen med meget god fortjeneste........:D Rent faktisk var Gios "annonce" en OPFORDRING TIL AT GØRE TILBUD og er dermed ikke gældende eller juridisk bindende ;) ... og så er der desuden, som nævnt, ond tro, så du kommer ingen vegne med at forlange levering Camilla * netop bestået sine eksamener med glans!!*
plup Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Camilla * netop bestået sine eksamener med glans!!* Hey tillykke med det :th2:
Guest Supermule Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Pis....... Så må han sgu gi' kaffe istedet for....... :lol: Rent faktisk var Gios "annonce" en OPFORDRING TIL AT GØRE TILBUD og er dermed ikke gældende eller juridisk bindende ;) ... og så er der desuden, som nævnt, ond tro, så du kommer ingen vegne med at forlange levering Camilla * netop bestået sine eksamener med glans!!*
Madsen Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Hey tillykke med det :th2: Tak tak... har ikke fået armene ned endnu og nok heller ikke helt forstået det... :)
Guest Supermule Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Hvordan ser eksamener med glans ud????? ;) Tillykke med det... Hils Neubert når han kommer hjem! Vi arr. grill på fredag aften, hvis det er.... Det er midsommer og der bliver festet igennem.... :) Rent faktisk var Gios "annonce" en OPFORDRING TIL AT GØRE TILBUD og er dermed ikke gældende eller juridisk bindende ;) ... og så er der desuden, som nævnt, ond tro, så du kommer ingen vegne med at forlange levering Camilla * netop bestået sine eksamener med glans!!*
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu