Guest Supermule Skrevet June 21, 2006 Rapporter Skrevet June 21, 2006 Jeg har lige været til syn med ML'eren. Den blev i første omgang underkänt pga at jeg havde glemt nøglen til at kunne tage det aftagelige træk af bilen... :( Den lå i pengeskuffen i bilen, men nøglen til dette havbde jeg glemt der hjemme, da jeg ryddede op i mit nøglebundt igår :) han tilbyder mig at komme tilbage uden en ombesiktning. Jeg skal bare lige fange ham inde i hallen i port 12. Jeg kører hjem og henter nøglen og så derud igen. Han tjekker trækkrogen og godkender derefter bilen uden anmærkninger overhovedet. Det er fandme service. Så jeg stak ham en hundredelapp til deres kagekasse.... ;)
Nils Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Generelt en dårlig ide at stikke hundredekronesedler til repræsentanter for det offentlige.
Gio Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Så jeg stak ham en hundredelapp til deres kagekasse.... Tror du selv den røg i "kagekassen"!? *fnis*
emre Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 har lige et spørgmål og har brug for jeres svar.har prøvet at se på vv men fandt ikke noget. mine tyske plader udløber den 15 juli og jeg skal først til regbesigtning den 17 juli.sker der noget i sverige at den er overskrevet med to dage?hvad kan jeg gøre?nogen erfaring?kan simpelt hen ikke få nogen tid..
Guest Supermule Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Ja for der stod 3 mand og kiggede på det.... Så de var udemærket klar over det. Tror du selv den røg i "kagekassen"!? *fnis*
Kim H Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 har lige et spørgmål og har brug for jeres svar.har prøvet at se på vv men fandt ikke noget. mine tyske plader udløber den 15 juli og jeg skal først til regbesigtning den 17 juli.sker der noget i sverige at den er overskrevet med to dage?hvad kan jeg gøre?nogen erfaring?kan simpelt hen ikke få nogen tid.. Det bliver en lang weekend - uden bil. Desuden går der nogle dage efter besiktningen inden du får dine fine svenske nummerplader. At køre bil uden gyldig forsikring kan blive dyrt - meget dyrt.
Gio Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 har lige et spørgmål og har brug for jeres svar.har prøvet at se på vv men fandt ikke noget. mine tyske plader udløber den 15 juli og jeg skal først til regbesigtning den 17 juli.sker der noget i sverige at den er overskrevet med to dage?hvad kan jeg gøre?nogen erfaring?kan simpelt hen ikke få nogen tid..Du må ikke køre i bilen i de to dage. Pure & simple! Og hvis du endelig gør det, så er det 110% på eget ansvar - økonomisk som moralsk, hvis du kører nogen ned, smadrer ind i en lygtepæl, eller får brækket bilen op. Du overlever jo nok også at tage toget i to dage....
emre Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 jo det gør jeg, da jeg tag toget tit. men må jeg køre den 17 til regbesigtning og så hjem igen.?
Gio Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 jo det gør jeg' date=' da jeg tag toget tit. men må jeg køre den 17 til regbesigtning og så hjem igen.?[/quote']Jeps...du må køre i den, den korteste vej, til og fra registrerings-besigtning. Præcis som du også fik svar på i en tidligere tråd.
emre Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 takker...kontakter lige et par forhandler hvis man giver dem nogle skillinger...autohous vil ikke af med sine tider....
Homer Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Jeps...du må køre i den' date=' den korteste vej, til og fra registrerings-besigtning. Præcis som du også fik svar på i en tidligere tråd.[/quote'] Det må han vel næppe hvis bilen hverken har prøveplader eller er forsikret???
Miriam Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 takker...kontakter lige et par forhandler hvis man giver dem nogle skillinger...autohous vil ikke af med sine tider.... Jo du kan kontakte bilprovningen og få en fax på at den skal til bestikning, det har vi gjort et par gange og så går det.
emre Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 det gør jeg så..kan jeg så også køre i den i dk, da jeg arbejder i dk
Guest Trine Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 det gør jeg så..kan jeg så også køre i den i dk' date=' da jeg arbejder i dk[/quote'] HALLO DU KØRER UDEN FORSIKRING!! LAD NU DEN BIL STÅ SÅ LÆNGE DER IKKE ER PLADER PÅ.. FOR FANDEN DA JEG BLIVER SINDSYG
Gio Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 det gør jeg så..kan jeg så også køre i den i dk' date=' da jeg arbejder i dk[/quote']Emre...FAT DET NU! *loooool* Du må køre TIL OG FRA Bilprovningen, og INTET ANDET efter dine tyske skilte er udløbet. (Undskyld den gennemtrængende tone....i må bære over med mig....)
Guest Trine Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Hvis du smadrer lortet mod et vejtræ så er det eneste der bliver erstattet vejtræet... du får ikke en klinke da du kører med trafikforsikring uden kasko... OGSÅ MED DINE TYSKE PRØVEPLADER!!!. Lad nu være med at gøre det sværere for dig selv for fanden, du ser ud til at have det svært nok i forvejen.. sorry
Guest Trine Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 (Undskyld den gennemtrængende tone....i må bære over med mig....) Osse her, kunne ikke holde mig længere, undskyld:flov:
Homer Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Jo du kan kontakte bilprovningen og få en fax på at den skal til bestikning' date=' det har vi gjort et par gange og så går det.[/quote'] Hmmm - jeg fik engang en bøde for at køre uden gyldige skilte og forsikring på vej fra registreringsbesiktningen... Fandens til emsige stasi-politi!! Husker at faxe næste gang!!! :D
Miriam Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Hvis du smadrer lortet mod et vejtræ så er det eneste der bliver erstattet vejtræet... du får ikke en klinke da du kører med trafikforsikring uden kasko... OGSÅ MED DINE TYSKE PRØVEPLADER!!!. Lad nu være med at gøre det sværere for dig selv for fanden, du ser ud til at have det svært nok i forvejen.. sorry Det er da ikke træet der er et problem, hvad hvis han vælter en børnehave som er på vej over forgænger feltet !!! Så er du ruineret resten af livet !
Homer Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Det er da ikke træet der er et problem, hvad hvis han vælter en børnehave som er på vej over forgænger feltet !!! Så er du ruineret resten af livet ! Damn - det er da synd at Moerke bliver ruineret fordi Emre smadrer en børnehave... Det lyder som en sag for vores superjurist, Supermule!! :th2:
Guest Supermule Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Så, Homer........Damn - det er da synd at Moerke bliver ruineret fordi Emre smadrer en børnehave... Det lyder som en sag for vores superjurist' date=' Supermule!! :th2: [/quote']
Guest Trine Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 Det er da ikke træet der er et problem, hvad hvis han vælter en børnehave som er på vej over forgænger feltet !!! Så er HAN ruineret resten af livet ! Nja, han har indtil videre trafikforsikring, det nøjes vel med at ruinere ham og ikke hans offre...
Miriam Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 ja som om jeg mente du som i Moerke !!
Andreas- AutoPerformance Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 har lige et spørgmål og har brug for jeres svar.har prøvet at se på vv men fandt ikke noget. mine tyske plader udløber den 15 juli og jeg skal først til regbesigtning den 17 juli.sker der noget i sverige at den er overskrevet med to dage?hvad kan jeg gøre?nogen erfaring?kan simpelt hen ikke få nogen tid.. Man får endast använda ett infört fordon i 7 dagar efter införsel. http://www.vv.se/templates/page3____1008.aspx
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu