Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
De siger at Tone har mistet sin troværdighed. Siden hvornår har meterologer haft troværdighed ??
Al´så...i DK var der Voldborg med sine hjemmestrikkede vejr-sweatshirts - og nu, her i Sverige, Tone...med et meget venligt udseende. Jeg véd da godt hvem jeg helst ville diskutere højtryk med ;) Troværdighed...jamen...de præsenterer jo bare en vejrudsigt! :rolleye: TV4 er tossede...*bah*
Besvaret
Jeg har også boykottet DR indtil vejr negeren er tilbage' date=' der er snart ikke flere kanaler at se [i']vejrudsigten på mere :rolleye:
Divia Das er da totalt iorden. De må gerne beholde deres vejrneger hvor de end gemmer hende :D
Besvaret

Hvis i bare ser vejrudsigten for at se på tøser tror i så ikke bare i skal google lidt på ordet 'babes' i stedet :fight: Hende Divia Das er elendig til at fortælle om vejret :thumbdown

Besvaret
Hmm' date=' håber de tager fejl ... For modsat DMI lover de ikke specielt godt vejr lørdag :([/quote'] Øh, nu må du så hellere definere "godt vejr"..? I følge SMHI bliver det lørdag den 1/7 ca. 23 grader, vinden bliver 2 m/s, og ingen regn.. Virkelig skuffende vejr at rende rundt og spille fodgolf i :rolleyes: I øvrigt lover DMI samme vejr på lørdag, bortset fra at de mener temperaturen bliver 24 grader, og vinden 5 m/s.. Jeg tror bare vi skal holde os til at som det ser ud nu, så er der ikke nogen der får brug for en kleenex på lørdag, i hvert fald ikke pga skod vejr :)
Besvaret
Øh, nu må du så hellere definere "godt vejr"..? I følge SMHI bliver det lørdag den 1/7 ca. 23 grader, vinden bliver 2 m/s, og ingen regn.. Virkelig skuffende vejr at rende rundt og spille fodgolf i :rolleyes: I øvrigt lover DMI samme vejr på lørdag, bortset fra at de mener temperaturen bliver 24 grader, og vinden 5 m/s..
Fint med mig, så længe det bare ikke regner ... Det jeg blot bed mærke i, var forskellen i symbolerne, hvor dmi havde en klar sol, mens smhi havde en med en forholdsvis mørk sky. Og hvis jeg skulle vælge, tog jeg nok dmi's :)
Jeg tror bare vi skal holde os til at som det ser ud nu, så er der ikke nogen der får brug for en kleenex på lørdag, i hvert fald ikke pga skod vejr :)
Næh, men medbring dem nu alligevel ... Sammen med en lille pakke kiks ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...