cf05 Skrevet June 27, 2006 Rapporter Skrevet June 27, 2006 Er der nogle som ved, hvad der bliver bygget ved siden af GDS-vasken ved Svågertorp?
tim_pedersen_ Besvaret June 27, 2006 Rapporter Besvaret June 27, 2006 Ja det bliver forskellige spisesteder. som MC D, pizza hut osv.
Humle Besvaret June 28, 2006 Rapporter Besvaret June 28, 2006 Ja det bliver forskellige spisesteder. som MC D' date=' pizza hut osv.[/quote'] Åh nej ... skån os !!
Kress & Betina Besvaret July 6, 2006 Rapporter Besvaret July 6, 2006 Skån os ?? Hvorfor det ?? Det blir da okay, men for faen der er altid en million mennesker i weekenderne, så det blir nok ikke nemmere at komme over i bauhause og div.
bozzen Besvaret July 7, 2006 Rapporter Besvaret July 7, 2006 Hovsa, såg ikke din smiley først, var bange for at du mente det:cry:
Kress & Betina Besvaret July 8, 2006 Rapporter Besvaret July 8, 2006 Bare vi slipper for Max - føj!!! :D Hvem er MAX ??
Guest jxhab Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Skån os ?? Hvorfor det ?? Det blir da okay' date=' men for faen der er altid en million mennesker i weekenderne, så det blir nok ikke nemmere at komme over i bauhause og div.[/quote'] Ja de burde implementere lyskryds.. Det er et af de få steder i Malmö hvor jeg holder i kø! ..
credde Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Lyskryds eller endnu en rundkørsel. Trafikforholdene er elendige omkring Bauhaus mv. Man skal ikke komme fra Ilva, så er det næsten umuligt at komme ud.
Guest jxhab Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Lyskryds eller endnu en rundkørsel. Trafikforholdene er elendige omkring Bauhaus mv. Man skal ikke komme fra Ilva' date=' så er det næsten umuligt at komme ud.[/quote'] Ja den er rigtig slem, der får man den dårlige trafik fra begge sider. Nogen gange vælger jeg at køre bagom fordi jeg simpelthen ikke gider bruge 5 - 10 minutter i kø.
credde Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Ja den er rigtig slem' date=' der får man den dårlige trafik fra begge sider. Nogen gange vælger jeg at køre bagom fordi jeg simpelthen ikke gider bruge 5 - 10 minutter i kø.[/quote'] Samme her.
Homer Besvaret July 10, 2006 Rapporter Besvaret July 10, 2006 Hovsa' date=' såg ikke din smiley først, var bange for at du mente det:cry:[/quote'] Mener det faktisk - Max SUX... Men det hører jo nok til i en anden tråd... :) MAX
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu