Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej. Da jeg får besøg af mine svigerforældre har jeg brug for en bil til 4 personer i denne eller næste weekend. Jeg kan ikke bruge min egen bil Mercedes Benz SLK da den jo desværre kun er til 2 personer. :cool: Så hvis der er nogle der har lyst til at bytte bil med mig skriv en PM ( privat mail ) så kan vi snakke lidt nærmere om det. Ps. Jeg bor i Malmø. Tim Pedersen

Besvaret

Satans :cry: Du kunne ellers godt have lånt min Passat hvis ikke det var fordi, jeg kører i den til Schweiz i morgen på ferie og kommer først hjem så det passer med VM finalen.

Besvaret
Hej. Da jeg får besøg af mine svigerforældre har jeg brug for en bil til 4 personer i denne eller næste weekend. Jeg kan ikke bruge min egen bil Mercedes Benz SLK da den jo desværre kun er til 2 personer. :cool: Så hvis der er nogle der har lyst til at bytte bil med mig skriv en PM ( privat mail ) så kan vi snakke lidt nærmere om det. Ps. Jeg bor i Malmø. Tim Pedersen
Hvis du er virkeligt ude at skide, kan jeg nok godt overtales (Saab 9-5 Aero, Automatic). Men hvis jeg var dig, ville jeg nok lige undersøge hvad det kostede at leje en weekendbil, inden du slipper nøglerne til din ææææælskede dyt til en eller anden psyko, der kører som en brækket arm. Både Avis og Hertz har ofte weekend tilbud, der inkluderer "fria mil", til langt bedre priser end du kan leje biler for i DK.
Guest ThomasO
Besvaret

Ja det er vel billigere at leje en bil, end pludseligt bagefter at skulle diskutere omkring en ridse et sted, man ikke er sikker på hvordan opstod. toyotarentacar udlejer Toyotaer, man kan hyre eks. en Avensis Verso 7 pers med automatgear i en weekend med frie kilometer for 1.250 SEK. Yderligere bemærkninger fra firmaet: * Alla personbilar och minibussar är utrustade med AC och CD/radio. * På ovanstående priser tillkommer eventuell självriskreducering (49:-/dygn, max 490:-/mån), avgift för körning utomlands (140:-/dygn, max 980:-/mån) och drivmedel. * Weekendpriset gäller från fredag kl 12.00 till måndag kl 08.00. I priset ingår fri körsträcka och självriskreducering. * Avvikelser kan förekomma i modellprogrammet mellan stationerna i Malmö, Lund och Trelleborg. Prislistan gäller tills vidare. Alla priser är inkl moms. Utgåva 0605. www.toyotarentacar.se

Besvaret

Jeg er klar over at man skal være opmærksom på hvem man låner din bil ud til. Men det skal den person man låber bil af jo også, så hvis begge har samme holdning kan det ikke gå helt galt. Tak for alle svar, jeg har fået et par henvendelser på Pm som jeg går videre med. Så må vi se. Tim

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...