hsahirf Skrevet June 30, 2006 Rapporter Skrevet June 30, 2006 Skal lige blære mig lidt Sådan skal et besøg på DMI se ud den dag man starter sin ferie under hjemlige himmelstrøg:
Gio Besvaret June 30, 2006 Rapporter Besvaret June 30, 2006 Skal lige blære mig lidt Sådan skal et besøg på DMI se ud den dag man starter sin ferie under hjemlige himmelstrøg:"Ferie"?...hmm...jeg er glad for at wiki kan gøre mig klogere ;) - http://da.wikipedia.org/wiki/Ferie - :(
mrode Besvaret June 30, 2006 Rapporter Besvaret June 30, 2006 hmm.. må lige vente 14 dage før jeg smutter ned og slapper af i Toscana :)
Jette Besvaret June 30, 2006 Rapporter Besvaret June 30, 2006 Skal lige blære mig lidt Sådan skal et besøg på DMI se ud den dag man starter sin ferie under hjemlige himmelstrøg: God ferie og til lykke med det flotte vejr :th2:
BS Besvaret June 30, 2006 Rapporter Besvaret June 30, 2006 Ja ikke alle er lige heldige. Har lige haft 2 dage med snevejr og det her i vente...
Guest Supermule Besvaret June 30, 2006 Rapporter Besvaret June 30, 2006 SÅDAN skal vejret se ud når man har fri...... Hvem sagde GRILL iaften?????? :D
Guest jxhab Besvaret June 30, 2006 Rapporter Besvaret June 30, 2006 Skal lige blære mig lidt Sådan skal et besøg på DMI se ud den dag man starter sin ferie under hjemlige himmelstrøg: Helt enig.. Jeg ser også frem til en dejlig ferie, som dog startede her i Torsdags og slutter d.1/8 =).. Dejligt med vejret .. Tror jeg skal ligge og slappe af og tage en lille svømmetur i poolen =)
hsahirf Besvaret June 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 30, 2006 Jette, tak og tak - og i lige måde tillykke med vejret til alle, det er jo stadig godt efter arbejdstid og i weekend Gio, du kan da så, så vidt jeg husker fra nogle andre tråde, glæde dig over at hstigheden på ring3 ikke giver støjgener ved kørsel med begge vinduer nedrullet :D ...og mrode, du burde jo så ikke behøve bekymre dig om vejrudsigten, den skulle vist være rimelig sikker dernede midt i juli og endelig: BS tak for at gøre min glæde endnu større kan man ikke arbejde 20 timer i døgnet deroppe mens det er mørkt og så tage 2-3 måneder på mere normale breddegrader henover sommeren? flextid på årsbasis, det ville da være noget sådan et sted
hsahirf Besvaret June 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret June 30, 2006 ferie, som dog startede her i Torsdags og slutter d.1/8 =).. .. svømmetur i poolen =) øv, du har endnu mere at blære dig over
Guest jxhab Besvaret June 30, 2006 Rapporter Besvaret June 30, 2006 øv' date=' du har endnu mere at blære dig over [/quote'] hehe ja det er lidt rart. Jeg er i det man kunne kalde jobmæssig karantæne, så jeg må ikke arbejde før d 1/8 =) men det er okay for så kan jeg slappe lidt af, jeg har ikke haft en sammenhængende ferie i laaang tid =)
BS Besvaret June 30, 2006 Rapporter Besvaret June 30, 2006 BS tak for at gøre min glæde endnu større kan man ikke arbejde 20 timer i døgnet deroppe mens det er mørkt og så tage 2-3 måneder på mere normale breddegrader henover sommeren? flextid på årsbasis' date=' det ville da være noget sådan et sted[/quote'] Man kan holde al den ferie man har lyst til heroppe men det bliver man sq ikke rig af. Men jo det havde været lidt mere spændende at holde ferie om vinteren og arbejde sommer hvor der er lys hele døgnet heroppe :D
Gio Besvaret June 30, 2006 Rapporter Besvaret June 30, 2006 Men jo det havde været lidt mere spændende at holde ferie om vinteren og arbejde sommer hvor der er lys hele døgnet heroppe :D...søg dog læge!!! *lol*
BS Besvaret June 30, 2006 Rapporter Besvaret June 30, 2006 ...søg dog læge!!! *lol* Hehe har jeg gjort og lagt min opsigelse
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu