Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

vi skal have udfyldt den inden mandag men er lidt i tvivl om hvilket punkt vi skal skrive renteudgifterne? og ved løn indtægteer står der da, mdr og år skal man så skrive hva man tjener om dagen - for det ved jeg da ikke.

Guest Trine
Besvaret

Laver du sjov? Eller er det et seriøst spørgsmål? :confused: Du har spurgt til renteudgifter før, der er en kilometer tråd omkring renter under "Skat", men i det her tilfælde er mit bedste råd at henvise til en revisor.

Besvaret

Du har fået en oversigt fra din svenske bank, den gange du bare med den kurs som står angivet i følge brevet og fyrer den ind under feltet udenlansk renteudgift til udenlansk bolig. Felter hedder cirka sådan ikke præcis. Nej det er vist man har haft flere arbejdsgiver. ellers skriver 1/1 31/12 i de 2 felter. PS: den udvidede skal afleveres d. 3, men grænsegænger skal afleveres den 2. hvilket vil sige idag, ved ikke om de har lavet en fejl derinde...

Besvaret
PS: den udvidede skal afleveres d. 3' date=' men grænsegænger skal afleveres den 2. hvilket vil sige idag, ved ikke om de har lavet en fejl derinde...[/quote']Den skal afleveres senest idag, da den skal være dem i hænde når de åbner i morgen tidlig - så det er ikke en fejl.
Besvaret
Den skal afleveres senest idag' date=' da den skal være dem i hænde når de åbner i morgen tidlig - så det er ikke en fejl.[/quote'] Det sjove er at der på den udvidede selvangivelser står d. 3, mens der på den ekstra for øresund står d. 2. Jeg sendte min ind i torsdag, så den har de fået. Så jeg er sådan set ligeglad.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...