Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa. Vi har nu boet her i 2 mdr. og nu er det tid til at få alle venner og familien på besøg. I stedet for at sidde her oppe i en varm lejlighed kunne vi godt tænke os at køre ud i det blå. Er der nogen der kender noget skægt man kan lave i Skåne. Det kan være hvad som helst. Bare ikke meget mere end en halv times kærsel fra Malmö. Hilsen Betina

• 5 months later...
Besvaret

seværdigheder i Skåne Stenshuvud,Kivik Simrishamn (kopi af Svaneke på Bornholm) på østkysten Øst for Lund mod Dalby, Knivsåsen Rommeleåsen Togstation: Hjärup mellem Malmö og Lund besøg den nybyggede i flamsk stil landsby Jäkersborg el. lign. på vestsiden af jernbanen. Alla Stenar på sydøstkysten og spis nyrøgede fisk i havnen nedenfor- som på Bornholm Find et kort over Skåne og kør ud og se de mange herregårde. Spørg på turistinfo.

Besvaret

Mohlin > Det var vist nemesis for os begge. :rolleye: Jeg vidste godt, at det hedder stenar, men da jeg skrev det, blev jeg pludselig i tvivl og skrev altså det forkerte. :flov: Men det var nu ikke for at være "nævenyttig", men hvis nogen ville slå det op, er et jo vigtigt, at slå rigtigt op, ikk? ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...